۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
افزایش ساعات پخت ۱۹۸ واحد نانوایی در شهر زنجان طی ماه رمضان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد؛

افزایش ساعات پخت ۱۹۸ واحد نانوایی در شهر زنجان طی ماه رمضان

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: ۱۹۸ واحد نانوایی در شهر زنجان برای ماه مبارک رمضان از تاریخ ۲۲ اسفند تا ۲۱ فروردین ماه سال آینده افزایش ساعات پخت خواهند داشت.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی با اشاره به افزایش ساعات پخت برخی از واحدهای نانوایی‌، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اعضای کارگروه آرد و نان استان زنجان ۱۹۸ واحد نانوایی بربری و سنگک با سهمیه ۱۸۰ تن اقدام به افزایش ساعات پخت در سطح شهر زنجان خواهند کرد.

زمانی با بیان اینکه سهمیه‌های تخصیصی مازاد بر سهمیه روزهای عادی بوده است، گفت: ۱۲۷ واحد نانوایی بربری با افزایش ۹۸ تن و ۷۱ واحد نانوایی سنگک با افزایش ۶۰ تن سهمیه اقدام به افزایش ساعات پخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ساعت کاری واحدهای نانوایی بربری و سنگک بر اساس سهمیه تخصیصی، از ساعت ۳ ظهر تا یک ساعت بعد از افطار خواهد بود، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، واحدهای نانوایی بربری و سنگک بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به افزایش ساعات پخت خواهند کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی بربری و سنگک مشمول تخصیص آرد به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می‌شود.

کد خبر: ۲۷۸٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      آیا خبر دارید عدای از بربری وسنککی دسکاه کارت خوان رابه مشتری نمیدن چون یکی میخری پول ۲تارو برمی‌داره پیام بانکی ۳۰تومان پاین را اعلان نمیکنه