۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
نمایشگاه بهاره سمنان امروز هم میزبان مردم است
معاون استاندار سمنان:

نمایشگاه بهاره سمنان امروز هم میزبان مردم است

سمنان- صادقی،معاون اقتصادی استاندار سمنان از تصمیم اتاق اصناف برای تمدید نمایشگاه بهاره سمنان برای یک روز دیگر خبر داد و گفت: این نمایشگاه امروز هم در محل نمایشگاه های دائمی مرکز استان برپا خواهد بود.

محمدرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از تمدید یک روزه فعالیت نمایشگاه بهاره سمنان خبر داد و ابراز کرد: این نمایشگاه با تصمیم اتاق اصناف امروز بیست و یکم اسفند ماه نیز میزبان مردم است تا بتوانند اقلام مورد نیازشان را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در آستانه ماه رمضان و همچنین عید نوروز برپا شد، افزود: نمایشگاه بهاره سمنان در محل نمایشگاه های بین المللی سمنان واقع در کیلومتر چهارم جاده سمنان - دامغان واقع شده است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه استقبال مردم از این نمایشگاه خوب بوده است، تاکید کرد: اکیپی از تعزیرات و اصناف نیز در داخل نمایشگاه مستقر و بر عملکرد اصناف حاضر در این رویداد نظارت داشتند که خود به رضایتمندی بیشتر مردم کمک کرد.

صادقی با بیان اینکه تمام کالاهای تنظیم بازار مورد نیاز مردم از جمله گوشت و مرغ در این نمایشگاه عرضه می شود، گفت: ۱۲۴ غرفه نمایشگاه بهاره و ضیافت کالاهای مورد نیاز ماه رمضان و شب عید مردم را در این رویداد عرضه کردند.

وی با بیان اینکه این اقلام با قیمت کمتری به صورت مستقیم به دست مردم می رسد، افزود: طبق اعلام مسئولان اصناف سمنان این نمایشگاه امروز نیز از ساعت چهار بعد از ظهر الی ده شب میزبان مردم سمنان خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: در این نمایشگاه خشکبار و آجیل، خرما و شکر، پوشاک و کفش، مرغ و گوشت، کیف و ... را برای رفاه مردم با ۱۵ درصد قیمت کمتر نسبت به بازارهای سمنان، عرضه کرده است.

به گزارش بازار، نمایشگاه هایی از این دست در اقصی نقاط استان ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۷۷٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha