۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
روزانه ۳هزار خدمات امدادی خودرو به مردم ارایه می‌شود| امدادگران غیرمجاز در بزرگراه‌ها
مدیرعامل امداد خودرو ایران:

روزانه ۳هزار خدمات امدادی خودرو به مردم ارایه می‌شود| امدادگران غیرمجاز در بزرگراه‌ها

میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: روزانه سه هزار خدمات امدادی در مدت زمان میانگین ۲۵ دقیقه به مردم ارایه می‌شود.

به گزارش بازار، سید عباس میرحسینی امروز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: از تکنولوژی‌های جدید در مرکز تماس امداد خودرو استفاده کرده‌ایم و کارشناسان در هر لحظه ۵۰۰ تماس را پاسخگو هستند.

وی افزود: این شرکت سال ۱۳۸۷ با هدف ارایه خدمات مناسب به رانندگان تاسیس شد اکنون ۱۰ دفتر منطقه‌ای داریم و ۱۰۰ هزار روستا ۲۰۰ هزار کیلومتر را پوشش می‌دهیم

مدیرعامل امداد خودرو ایران ادامه داد: همچنین هزار و ۵۰۰ متخصص امدادگر داریم که خدمات این شرکت به صورت شبانه‌روزی ارایه می‌شود.

وی از اجرای طرح امداد نوروزی از ۲۴ اسفندماه خبر داد و گفت: مردم از امدادخودروهای قانونی استفاده کرده و برای هر خدمتی که دریافت می‌کنند فاکتور دریافت کنند ضمن اینکه ۰۹۶۴۴۰ سایت امداد خودرو نیز فعال است.

میرحسینی عنوان کرد: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای افزایش سطح خدمات داریم، در این باره با پلیس راهور همکاری خوبی داریم.

وی با بیان اینکه به دنبال ارایه خدمات بهتری به مشتریان هستیم گفت: در بعضی از بزرگراه‌ها از جمله الغدیر و تهران-شمال قرارداد بسته‌ایم، هر چند این مسیرها برای شرکت هزینه بر است؛ اما اولویت ما خدمات‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران بیان داشت: ۳۰ درصد خدمات امدادی منجر به حمل خودرو به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد و ۷۰ درصد در محل منجر به تعمیر و راه‌اندازی با نرخ‌های استاندارد در میانگین زمان ۲۵ دقیقه هستیم.

به گفته وی، در خدمات‌رسانی امدادی، ۱۲۰ فعالیت با ۴۰۰ قطعه انجام می‌شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه پوشش خدمات گارانتی سیار ایران‌خودرو سه ساله است گفت: بر روی هر محصولی این خدمات را داریم.

وی ابراز کرد: بسیاری از امدادخودروها در بزرگراه‌ها مجوز ندارند؛ زیرا نظارت بر روی آنها صورت نمی‌گیرد؛ اما تعدادی از امدادخودروها توسط اتحادیه‌ها مجوز می‌گیرند که استانداردسازی شده‌اند.

مدیرعامل امداد خودرو ایران خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس به دنبال ارایه سکویی برای خدمات امدادی هستیم تا همه خدمات با یک قیمت واحد خدمات را ارایه کنند.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha