۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
قیمت پروژه فت FET منفجر شد!
گزارش و تحلیل ارز دیجیتال فت fet

قیمت پروژه فت FET منفجر شد!

قیمت ارز دیجیتال فت fet پس از معرفی در مقاله ای با موضوع "معرفی بهترین پروژه های هوش مصنوعی" با رشد 200 درصدی مواجه شد و به سقف تاریخی 3 دلار دست یافت.

هادی بهرامی؛ بازار: قیمت ارز دیجیتال فت که در صنعت هوش مصنوعی Ai فعالیت میکند پس از انتشار مقاله هوش مصنوعی در ۹ اسفند با تیتر "معرفی بهترین پروژه های ارز رمز در هوش مصنوعی" با رشد ۲۰۰ درصدی مواجه شد و از ۱ دلار به ۳ دلار رسید و به دنبال آن تمام پروژه های هوش مصنوعی رشد های خوبی را به ثبت رساندند. در حال حاضر قیمت بسیاری از ارز های دیجیتال رشد خوبی را تجربه کردند؛ اما جای نگرانی نیست و در این مقاله به معرفی، تحلیل و گزارش عملکرد پروژه فت fet متعلق به بنیاد FETCH.AI خواهیم پرداخت و همچنین پروژه هایی که در صنعت هوش مصنوعی Ai فعالیت میکنند و مستعد رشد هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.


معرفی مختصر ارز دیجیتال FET
پروژه فچ سعی دارد یک راه‌ حل جامع و ترکیبی از فناوری ‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، یادگیری ماشین و بلاکچین را ارائه کند. این پلتفرم، قابلیت رشد و فعالیت در مقیاس جهانی را دارد؛ به منظور جایگزینی سیستم‌ های متمرکز در حوزه تحویل داده و انجام خدمات روزانه به کاربران، ساخته شده است و بر روی یک لجر قدرتمند ساخته شده که از قابلیت ‌هایی مانند قرارداد های هوشمند برای استفاده از یادگیری ماشین و راه حل‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی به منظور حل غیرمتمرکز مشکلات استفاده میکند. بنیاد فچ دات ای آی، جامعه طرفدار بزرگی دارد و یکی از اهداف اصلی آن پیوند مسائل تکنولوژی به جریانات نقدینگی در بازار ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۹ تا به امروز، پیشرفت های خوبی داشته است.


تاریخچه عملکرد پروژه
این رمزارز در پلتفرم بایننس توانست به قیمت ۹ سنت در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۹و از نوع IEO پیش فروش انجام بدهد و منجر به جذب سرمایه ۶ میلیون دلاری شد که برای شروع چنین پروژه نوپایی مبلغ خوبی محسوب میشود. پنج شرکت سرمایه گذاری ونچر کپیتال VC خطر پذیر در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند و در پرتفوی دیجیتالی خود دارند. قیمت این پروژه پس از رویداد پیش فروش و عرضه به بازار، با سقوط ۹۷ درصدی مواجه شد و پس از ایجاد یک کف عمیق در نمودار ها توانست ۱۰ هزار درصد رشد کند که این اتفاق سر و صدای زیادی به پا کرد. پس از تشکیل سقف های تاریخی، در سال ۲۰۲۱ مجددا به دنبال بازار با سقوط ۹۵ درصدی مواجه شد که از سال ۲۰۲۲ تا به امروز، ۵ هزار درصد رشد کرده است.


تحلیل تکنیکال قیمت فت
قیمت در حال حاضر درگیر مقاومت ۳ دلاری میباشد که در این ناحیه مقاومت های فیبوناچی وجود دارد و اگر بتواند از این محدوده عبور کند، تارگت ۷ دلاری در دسترس خواهد بود؛ در غیر اینصورت احتمال ریزش تا حمایت های ۲ و ۱.۵ وجود دارد. اوسیلاتور rsi به مقاومت اشباع خرید رسیده است و با کمک اندیکاتور ichimoku میتوان انتظار حداقل یک اصلاح ۳۰ درصدی را برای قیمت این پروژه داشت. در تایم فریم های بالاتر طبق بررسی فراکتال های رفتاری نمودار در بازه بلند مدتی میتوان اهداف ۷، ۱۴ و در نهایت ۵۰ دلار را برای این ارز در بولران بازار متصور بود.


موقعیت پروژه های همگروه
از دیگر پروژه های این دسته میتوان به گراف GRT، آجیکس AGIX، آکاش نتورک AKT، رندر RNDR و اوسین پروتکل OCEAN اشاره کرد که عملکرد خوبی در روز های اخیر داشته اند. قیمت ارز دیجیتال گراف از دسامبر ۲۰۲۲ تا به امروز رشدی معادل ۶۸۰ درصد را تجربه کرده است و در حال حاضر از مقاومت ۰.۳۲ سنت عبور کرده و در اصلاحات درون پولبک عادی میتوان بیشتر بررسی کرد. قیمت پروژه آجیکس مقاومت مهمی را شکست و رشد خوبی را تجربه کرد که بهترین کف آن، محدوده ۰.۶۵ سنت میباشد. قیمت آکاش نتورک مقاومت ۵.۸ دلار را شکست و در منفی ها جای بررسی دارد.


حرف آخر
(AI) شاخه‌ ای از علوم و مهندسی کامپیوتر است که داده ‌های زیادی را با استفاده از الگوریتم‌ ها و مدل ‌های آماری ارزیابی میکنند. در واقع، ماشین ‌های هوشمندی که قادر به انجام کار های نیازمند به هوش انسانی هستند؛ مانند تشخیص گفتار، تصمیم‌ گیری و ترجمه زبان، مراقبت‌ های بهداشتی، بانکداری، حمل ‌و ‌نقل و سرگرمی. یکی از ویژگی های فوق العاده بازار ارز دیجیتال، تکنولوژی محور بودن آن میباشد و این روز ها درگیر صنعت هوش مصنوعی شده است که در نهایت میتواند به بهبود زیر ساخت های صنعت عظیم web۳ و اینترنت اشیا نیز کمک شایانی بکند. فراموش نکنید که هر یک از پروژه‌ های نام برده شده در این مقاله از پتانسیل‌های بی شمار فناوری AI بهره میبرند و قصد دارند قلمرو غیرمتمرکز دنیای بلاکچین را از طریق پیوند مسائل فنی به جریانات نقدینگی گسترش دهند.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha