۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
بیمه شدگان تامین اجتماعی از واگذاری پرسپولیس به این صندوق ناراضی هستند
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس:

بیمه شدگان تامین اجتماعی از واگذاری پرسپولیس به این صندوق ناراضی هستند

حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خواستار عدم قطع مستمری مددجویان کمیته امداد به بهانه دریافت بیمه روستایی شد.

به گزارش بازار، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر رفاه، گفت: صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی از اینکه هزینه های تیم پرسپولیس به این صندوق تحمیل شود، ناراضی بوده و بیمه شدگان آن و همچنین بازنشستگان از این واگذاری ناراضی هستند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: چرا مستمری مددجویان کمیته امداد را به بهانه اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان بیمه روستایی دریافت می کنند حذف می کنند، اگر دریافتی آن ها بالاتر از حداقل حقوق بود اجازه حذف وجود دارد اما دریافتی آن ها بسیار پایین است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان در تذکری خطاب به بانک مرکزی، عنوان کرد: بانک مرکزی اعلام می کند سود سپرده ۳۰ درصدی می دهد در حالی که این بانک نتوانسته است نقدینگی ها را جمع کند و مردم صرفا آن ها را از مدلی به مدل دیگر انتقال داده اند و بانک های عامل را شاهد هستیم که سود ۳۷ درصدی می دهند.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha