۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
 تشکیل پویش «بدون برچسب قیمت نخریم» در مازندران
رئیس صمت مازندران:

تشکیل پویش «بدون برچسب قیمت نخریم» در مازندران

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران شمار واحدهای صنفی دارای مجوز استان را ۱۵۰ هزار واحد بیان کرد و از تشکیل پویش «بدون برچسب قیمت نخریم» در استان خبر داد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار شمار واحدهای صنفی دارای مجوز استان را ۱۵۰ هزار واحد اعلام کرد و از اصناف و بازاریان خواست تا نسبت به درج برچسب قیمتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه درج قیمت و برچسب سبب نظارت همگانی بر بازار خواهد شد، از تشکیل پویش «بدون قیمت نخریم» در استان خبر داد و گفت: بازرسان استان نیز طرح تشدید و برخورد با واحدهای مختلف را در دستور کار قرار داده اند.

وی با عنوان اینکه با همراهی مردم و نظارت همگانی می توان جلوی تخلف را گرفت، اظهار داشت: اگرچه شمار بازرسان این سازمان محدود است اما با همراهی مردم اجازه سوء استفاده به متخلفان را نخواهیم داد.

قوانلو از اصناف و بازار به عنوان نقش کلیدی در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت یاد کرد و گفت: اصناف و بازار موتور محرکه اقتصاد کشور به شمار می روند و پیشرفت استان و کشور با چرخ های اقتصادی محقق می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران یادآور شد: در سال جهش تولید باید با همراهی اصناف و بازار و بخش صنعت و معدن شاهد اعتلا و توسعه بیش از پیش استان باشیم.

کد خبر: ۲۷٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha