۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
عرضه میوه عید با قیمت تنظیم بازار از این هفته
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد

عرضه میوه عید با قیمت تنظیم بازار از این هفته

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: حدود ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از ۲۲ یا ۲۵ اسفند با اعلام تنظیم بازار استان، با قیمت مناسب عرضه آغاز خواهد شد.

به گزارش بازار، جبرئیل برادری در مورد آخرین گزارش‌ها و اقدامات انجام شده در مورد میوه شب عید، اظهار داشت: نزدیک به ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ تن میوه شب عید برای شهر تهران و مابقی برای شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که مردم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و ایام عید نگرانی نداشته باشند، افزود: عرضه میوه عید با هدف تنظیم و کنترل بازار در سطح شهر تهران توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار با قیمت مناسب در تمام ۳۰۰ غرفه عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز مباشرانی دیده شده و در مراکز و نقاط مختلف شهرستان‌ها غرفه‌هایی برای عرضه میوه عید ایجاد شده است.

برادری با اشاره به تامین خرما برای ماه مبارک رمضان نیز گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت، ۳۰۰ تن خرما برای استان تهران تامین و ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: با این اقدامات، اکنون ۲۰ درصد کاهش قیمت خرما را داریم و خرمای مضافتی با قیمت بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر: ۲۷۷٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha