۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
نانوایان بیشترین تخلف صنفی را در اردبیل داشتند
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

نانوایان بیشترین تخلف صنفی را در اردبیل داشتند

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: طی سال جاری نانوایان بیشترین تخلف صنفی را در استان داشته‌اند.

علی رحیمی آذر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا آخر بهمن ماه با فعالیت اکیپ های نظارتی تعزیرات حکومتی برای نانوایان متخلف بیش از دو هزار و ۳۸۸ پرونده تشکیل شده تا به تخلفات آنها در ابعاد مختلف رسیدگی و احکام مورد نظر صادر شود.

وی تصریح کرد: در ۱۱ ماهه امسال در مجموع تعزیرات حکومتی استان اردبیل به بیش از ۱۰ هزار پرونده رسیدگی کرده تا جلوی تکرار این تخلفات گرفته شود.

متخلفان صنفی به پرداخت بیش از سه هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: متخلفان صنفی به دنبال رسیدگی پرونده در تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از سه هزار میلیارد ریال جزای نقدی در استان اردبیل محکوم شدند.

رحیمی آذر افزود: در حوزه کالا و خدمات هشت هزار فقره پرونده و قاچاق کالا و ارز نیز بیش از یک هزار و ۳۷۰ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و با متخلفان برخورد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک هزار و ۱۱۴ فقره نیز در بخش بهداشت و درمان در تعزیرات حکومتی رسیدگی شده تا احکام مورد نظر برای آنها صادر شود.

رحیمی آذر اهم پرونده های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی را مربوط به گران فروشی، تقلب، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه اعلام کرد و ادامه داد: در مجموع برای این تخلفات بیش از سه هزار میلیارد ریال جزای نقدی پیش بینی شده است.

تشدید بازرسی در حوزه آرد و نان، محصولات لبنی و عرضه روغن موتور در استان

وی اضافه کرد: ۹ هزار و ۵۲۰ بازرسی نیز در ۱۱ ماهه امسال انجام شده تا برای واحدهای متخلف به تعداد یک هزار و ۹۷۸ واحد پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شود.

رحیمی آذر از همکاری صمت، اتاق اصناف، علوم پزشکی و استاندارد قدردانی کرد و ادامه داد: هموطنان از طریق سامانه ۱۳۵ می توانند شکایت و گزارش های خود را در حوزه تخلفات صنفی به اطلاع مسئولان برسانند.

وی بیان کرد: تشدید بازرسی در حوزه آرد و نان، محصولات لبنی و عرضه روغن موتور در استان با همکاری اتحادیه ها آغاز شده و در این زمینه شاهد پلمب برخی از نانوایی های متخلف و فروشندگان روغن های موتور و عرضه کنندگان محصولات لبنی بودیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل به اجرای طرح نوروزی و ماه رمضان از ۱۵ اسفند اشاره کرد و گفت: در این طرح سعی بر این است تا در مراکز تولیدی، توزیعی و عمده فروشی تخلفات صنفی مورد رصد قرار گرفته و جلوی رخداد آنها گرفته شود.

کد خبر: ۲۷۷٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha