۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
بازدید وزیر صمت از غرفه محصولات گروه بهمن
خبر اختصاصی بازار؛

بازدید وزیر صمت از غرفه محصولات گروه بهمن

عباس علی آبادی وزیر صمت در رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت زیست بوم خودروهای برقی از دو خودرو نتایو و هونگچی ای کیو ام ۵ را مورد بررسی قرار داد.

امید محمدی؛ بازار: روز گذشته پنجمین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت زیست بوم خودروهای برقی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در حاشیه این همایش خودروسازان محصولات الکتریکی و هیبریدی خود را نیز به نمایش گذاشته بودند. وزیر صمت پیش از آغاز این رویداد به بررسی خودروهای این نمایشگاه پرداخت و در زمان بازدید از غرفه گروه بهمن به بررسی خودرو تمام برقی نتا یو و خودرو هونگچی ای ام کیو ۵ شرکت بی ام کارز پرداخت.

بازدید وزیر صمت از غرفه محصولات گروه بهمن

در زمان بازدید وزیر صمت از محصولات این خودروساز بخش خصوصی قول مساعد برای حمایت بیشتر از عرضه خودروهای برقی داد، عباس علی آبادی در غرفه گروه بهمن موتورسیکلت های الکتریکی ایران دوچرخ را نیز مورد بررسی قرار داد.

نتا یو یک کراس اوور سایز متوسط تمام برقی است که با یک بار شارژ می تواند ۵۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد، این خودرو تمام برقی مجهز به یک موتور الکتریکی ۱۶۱ اسب بخاری است که می تواند ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور نیز تولید کند.

بازدید وزیر صمت از غرفه محصولات گروه بهمن

هونگچی ای کیو ام ۵ را رسانه بازار پیشتر مورد تست فنی و ارزیابی قرار داده بود، این فول سایز لوکس چینی در صورت پیوستن به ناوگان تاکسیرانی می تواند ضریب استهلاک و هزینه های نگهداری را برای رانندگان به شدت کاهش دهد. هونگچی ای کیو ام ۵ در تیپ فول آپشن با قدرت ۱۹۰ اسب بخار اولین محصول تمام الکتریکی با استهلاک صفر است که بزودی راهی ناوگان تاکسیرانی خواهد شد.

حمایت وزیر صمت از خودروسازان برای عرضه بیشتر محصولات برقی منوط به کاهش تعرفه های واردات، تسهیل قوانین و تدوین استراتژی مبتنی به زیرساخت های صنعتی آن شرکت ها است.

کد خبر: ۲۷۷٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha