۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
امضای اسناد همکاری بین شرکت‌های پالایشی و دانشگاه صنعت نفت

امضای اسناد همکاری بین شرکت‌های پالایشی و دانشگاه صنعت نفت

معاون وزیر نفت، مدیران عامل ۱۰ پالایشگاه کشور و رئیس دانشگاه صنعت نفت در حاشیه یازدهمین نشست بررسی طرح‌های کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی در محل پالایشگاه آبادان، چند سند همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار، یازدهمین نشست بررسی طرح‌های کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش ایران، محمد چهاردولی، رئیس دانشگاه صنعت نفت، حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان، عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و جمعی از روئسا و مدیران عامل شرکت‌های پالایش نفت کشور روز چهارشنبه (۱۶ اسفندماه) به میزبانی شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد.

سالاری با بیان اینکه دانشگاه صنعت نفت یکی از نمادهای توسعه و از ظرفیت‌های صنعت نفت کشور است، گفت: با توجه به اجرای پروژه‌های کیفی‌سازی در پالایشگاه‌ها، لازم است نسل فردا را آموزش و پرورش بدهیم تا در تکمیل زنجیره‌ی پژوهش و ساخت کالاهای کارگاهی حضور فعال داشته باشند.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با اشاره به توافق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با دانشگاه صنعت نفت در زمینه جذب نیرو افزود: با توجه به اینکه نیروهای ما باید آموزش تئوری و عملی ببینند، دانشگاه صنعت نفت بهترین محل برای تربیت این نیروهاست و پیشرفت‌هایی که در صنعت نفت داریم به برکت فارغ‌التحصیلان همین دانشگاه است.

در این حاشیه نشست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، دانشگاه صنعت نفت و پالایشگاه‌های ده‌گانه در زمینه تربیت نیرو و انجام همکاری‌های پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در ادامه هم یک توافقنامه و یک قرارداد همکاری بین دانشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت آبادان با موضوع «اجرای پایلوت نیمه‌صنعتی تبدیل گاز مشعل به پروتئین» و «راه‌اندازی مرکز آموزشی و پژوهشی احتراق و مشعل‌های صنعتی» امضا شد.

کد خبر: ۲۷۷٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha