۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
پردیس از نظر تکنیکال در محدوده کف حمایتی قرار دارد

پردیس از نظر تکنیکال در محدوده کف حمایتی قرار دارد

توجه به اینکه هم اکنون پردیس از نظر تکنیکال در محدوده کف حمایتی قرار دارد پیش بینی می شود تا محدود مقاومتی ۶۰۰ تومان رشد کند.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری پردیس طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ از معاملات واگذاری سهام ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته است
پردیس با سرمایه ثبت شده ۴۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ دی ماه از محل سود سهام محقق شده ۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود و در عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ از معاملات واگذاری سهام ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.
این نماد طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده به ازای هر سهم ۹۰.۳ تومان سود ساخته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته و در آن زمان هم ۹۰.۷ تومان سود ساخته بود. این سهم سال گذشته ۷۰ درصد سود نقدی را یعنی ۶۳ تومان به صورت نقدی بین سهامداران توزیع کرده بود. از این رو پیش بینی می شود که امسال هم درصد بالایی از سود را بین سهامداران توزیع کند.
این نماد با پی بر ایی ۴ در سه ماهه اخیر بازدهی منفی ۲۰ درصدی و در یک ساله بازدهی مثبت ۵۹ درصد داشته که عملکرد بهتری نسبت به تورم بوده است.
در حال حاضر گفته می شود که این سهم افزایش سرمایه در پیش دارد. با توجه به اینکه هم اکنون از نظر تکنیکال در محدوده کف حمایتی قرار دارد پیش بینی می شود تا محدود مقاومتی ۶۰۰ تومان رشد کند و از آنجایی که هم اکنون در قیمت ۴۲۰ تومان قرار دارد تقریبا سودی ۵۰ درصدی در پیش خواهد داشت.
به طور قطع آغاز رالی صعودی این سهم به جو بازار و همچنین خبر افزایش سرمایه و حتی مجمع عمومی شرکت برمی گردد. به عبارت دیگر هرکدام از این خبرها می تواند روند معاملات سهم را مثبت کند.
بازبینی و بروزرسانی برنامه استراتژیک پنج ساله شرکت، دریافت بازخوردهای دوره جهت انطباق هرچه بیشتر با برنامه فوق، بازبینی مداوم استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد تنوع در سبد سرمایه‌ گذاری‌ های شرکت با هدف کاهش ریسک، افزایش سودآوری با لحاظ مسائل مختلف کلان و خرد اقتصادی و سیاسی، تداوم و افزایش حجم سرمایه‌گذاری در بازارهای مشتقه سهام و کالا، فراهم نمودن بستر سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه‌های جسورانه، افزایش سرمایه شرکت به منظور انطباق هرچه بیشتر اندازه شرکت با بازار سرمایه و حفظ و ارتقاء جایگاه کیفیت افشای اطلاعاتی ناشر از برنامه‌های آتی شرکت است.

کد خبر: ۲۷۷٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha