۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
امضای توافق‌نامه همکاری پتروفرهنگ با سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای

امضای توافق‌نامه همکاری پتروفرهنگ با سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای

هلدینگ پتروفرهنگ با سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای برای تدوین و بازنگری استانداردهای شایستگی و ارزشیابی حرفه و مشاغل مورد نیاز شرکت، اجرای آموزش مهارت‌های فنی، غیرفنی و... توافق‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار، توافق‌نامه همکاری پتروفرهنگ با سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای بین جواد زارع‌پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ و مهرداد عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با موضوع تدوین و بازنگری استانداردهای شایستگی و ارزشیابی حرف و مشاغل مورد نیاز شرکت، اجرای آموزش مهارت‌های فنی، غیر فنی(مهارت‌های نرم)، عمومی و تخصصی، سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شاغلان و کارکنان شرکت، فراهم کردن زمینه اشتغال و بکارگماری دارندگان گواهینامه مهارت امضا شد.

جواد زارع‌پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در نشست امضای توافق‌نامه همکاری با سازمان فنی‌وحرفه‌ای با اشاره به نقش مهارت آموزی در توانمندسازی نیروی انسانی گفت: توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت‌های شغلی و تخصصی در دستور کار بوده و برنامه‌ریزی لازم به این منظور نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در ستاد و شرکت‌های تابعه پتروفرهنگ بدون احتساب نیروهای پیمانکاری مشغول کار هستند، افزود: برای مهارت آموزی کارکنان برنامه داریم و پس از توانمندسازی برای ماندگاری آنان نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر: ۲۷۷٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha