۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
حرکت به سمت بانکداری هوشمند در بستر خدمات دیجیتال
مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان مطرح کرد

حرکت به سمت بانکداری هوشمند در بستر خدمات دیجیتال

گرگان- مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان گفت: هدف این است که خدمات ما در بستر دیجیتال به بانکداری هوشمند منتج شود.

به گزارش بازار، فرزاد قنبری راد در همایش تحول دیجیتال توسعه کسب و کار که صبح چهارشنبه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر یکی از مهمترین راهبردهای سازمان ها افزایش سرعت پاسخگویی به نیاز های مشتریان با استفاده از فناوری اطلاعات است.

مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان افزود: تحول دیجیتال به عنوان نیاز ضروری کسب و کارها محسوب می شود تا بتوانند ارزش افزوده برای مشتریان ایجاد کنند که سبب دستیابی آنها به تجربه ای شیرین خارج از محدوده زمان و مکان می شود.

وی اضافه کرد: در این مسیر بانک ها یکی از اولین ها هستند که خدمات الکترونیک ارائه می دهند و حجم گسترده ای از تراکنش ها در این بستر انجام می شود.

قنبری راد افزود: این خدمات صرفا محدود به پرداخت الکترونیک نیست و هدف ما این است که به بانکداری هوشمند منتج شود.

وی تصریح کرد: مفتخریم از چک امن دیجیتال بهره برداری کرده و آن را در شبکه بانکی پیاده سازی کنیم که محبوبیت آن در بین مردم روز به روز در حال افزایش است.

مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان تصریح کرد: سامانه های بانکی در بستر دیجیتال در حال افزایش است و تعامل با شرکت مخابرات ایران می تواند نتایج مثبتی برای کسب و کارها داشته باشد.

قنبری راد گفت: صنعت بانک می تواند با تعامل ارزش افزوده خاص برای مشتریان خود فراهم کند و خدمات نوین بانکی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی در خاتمه گفت: آمادگی خود را برای توسعه زیرساخت های مخابراتی در قالب ارائه خدمات مالی با ابزار های موجود اعلام میداریم.

کد خبر: ۲۷۷٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha