۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
۸۴ تن مرغ در بازار ایلام توزیع می شود
رییس جهاد کشاورزی ایلام:

۸۴ تن مرغ در بازار ایلام توزیع می شود

ایلام- رییس جهاد کشاورزی ایلام گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۸۴ تن مرغ در بازار استان ایلام توزیع می شود.

حشمت عزیزان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: خوشبختانه تمامی تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی در استان ایلام از جمله مرغ برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه کمبود کالاهای اساسی در سطح بازار استان ایلام وجود ندارد، افزود: افزایش تولید مرغ در مرغداری های استان در دستور کار قرار گرفته و طی ماه های آینده استان کمبود مرغی نخواهد داشت.

عزیزان گفت: سامانه رصد و پایش کالا ( سامانه کابوک) به منظور شفاف سازی با همکاری سازمان، اتحادیه مرغداران و کشتارگاه های استان در خصوص رصد و پایش کالاهای اساسی و تامین میزان مرغ مورد نیاز اجرا و نظارت و کنترل بر توزیع کالاهای اساسی و ... بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و طرح ضیافت ۸۴ تن مرغ با قیمت مصوب ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان و ۲۴ تن گوشت قرمز با قیمت مصوب ۲۲۰ هزار تومان توزیع می شود.

وی گفت: میزان موجودی انبار نهاده های دامی در استان، شامل هشت هزار و ۴۰۰ تن ذرت، یک هزار و ۲۰۰ تن سویا، دو هزار و ۷۰۰ تن جو، مرغ ۱۰۰ تن و گوشت قرمز ۴۴ تن است و بعد از دریافت مجوز توزیع می شود.

کد خبر: ۲۷۶٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha