۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
تعیین زمان حق تقدم خرید سهام نماد شجم

تعیین زمان حق تقدم خرید سهام نماد شجم

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت  صنایع پتروشیمی تخت جمشید با نماد شجم از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لغایت تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱  تعیین شد.

به گزارش بازار، مهلت استفاده ازحق تقدم خرید سهام شرکت  صنایع پتروشیمی تخت جمشید با نماد شجم  از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لغایت تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱  تعیین شد.

در اطلاعیه سامانه جامع ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام آمده: با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۰۲۴ مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، )، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ لغایت تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱  و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده  است.

شماره حساب بانک پاسارگاد شعبه گاندی

۲۶۸-۱۱۵-۱۱۴۱۷۶۰۵-۱

به گزارش بازار، شرکت صنایع پتروشیمی تخت­ جمشید (TJPC) شامل یک واحد تولید استایرن بوتادین رابر (SBR) به روش پلیمریزاسیون امولسیونی سرد با ظرفیت سالانه ۳۰ هزارتن با تکنولوزی GOODYEAR و یک واحد تولید پلی بوتادین رابر (PBR) به روش پلیمریزاسیون محلولی با کاتالیست زیگلر ناتا با ظرفیت سالانه ۱۸ هزارتن با تکنولوژی BF GOODRICH است. 

سهام این شرکت در طول یک ماهه اخیر نوسانات سنگینی را پشت سر گذاشته به گونه‌ای که از ۱۲.۹۵۷ ریال در ۱۸ خرداد به ۱۴.۵۶۲ ریال در ۲۴ خرداد ماه رسید و بعد از آن با یک روند نزولی به ۱۲.۰۶۵ ریال در آخرین روز معاملات خود رسید. این شرکت با میانگین حجم ماه ۳میلیون واحد با ارزش بازار ۷هزار میلیارد تومانی در تابلوی بورس ثبت شده است.

کد خبر: ۲۷٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha