۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
حق تقدم الکترونیک موثر در کاهش هزینه تامین مالی شرکت‌ها
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد

حق تقدم الکترونیک موثر در کاهش هزینه تامین مالی شرکت‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: الکترونیکی شدن حق تقدم علاوه بر کاهش هزینه شرکت‌ها جهت انجام افزایش سرمایه به فرایند مشارکت سهامداران در بازار سرمایه سرعت داده و یادگیری را به همراه دارد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، رحیم زارع با بیان اینکه مجلس حمایت‌های خود را از بورس دریغ نکرده و نخواهد کرد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین تحریم ظالمانه، بورس بیش از همه پیشانی مقابله با تحریم‌ها بوده و می‌تواند فرصتی برای ایجاد رونق، کنترل تورم و همچنین رشد تولید باشد.

این نماینده مجلس درباره بحث تقدم الکترونیکی به عنوان یکی از اقدامات سازمان بورس به منظور کاهش هزینه شرکت‌ها جهت انجام افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات، اظهار کرد: این اقدام و استفاده از تکنولوژی برای سرعت بخشی به فرایند مشارکت سهامداران در بازار سرمایه، دانایی، توانایی و یادگیری را به همراه دارد.

زارع عنوان کرد کار خوب سازمان همین بوده که متناسب با پیشرفت و تکنولوژی‌های روز دنیا، گام‌های محکمی را برای سهولت بیشتر سهامداران و همچنین صرف هزینه و زمان کمتر بردارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد پیش روی کارها با این رویه، شرکت‌های بورسی را بیش از پیش موفق‌تر کرده، سهام شرکت‌ها سیر صعودی طی کرده و سرمایه گذاری‌ها در جامعه مقبول‌تر خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۴٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha