۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
اتاق بازرگانی گرگان به استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان تاکید دارد
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

اتاق بازرگانی گرگان به استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان تاکید دارد

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان اینکه تلاش ما در اتاق بازرگانی گرگان استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان است، گفت: بسیار خرسندیم تا مسئولیت هایی بیشتری را در اتاق بازرگانی به بانوان واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر یوسفی عصر دوشنبه در اولین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان اظهار کرد: برای تحقق اهداف اتاق بازرگانی گرگان و به منظور رفع موانع پیش روی تولید کنندگان، تجار و بازرگانان ۱۰ کمیسیون تخصصی در این نهاد تشکیل شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: اتاق به عنوان مشاور سه قوه با حضور افراد توانمند و صاحب نظر و بینش تخصصی هر روز در حال فعال تر شدن در عرصه اقتصادی کشور است.

وی گفت: اهداف اتاق زمانی محقق می شود که دولت بخش خصوصی، تشکل های صنفی و صنعتی را جدی بگیرد و این تشکل با تکیه بر فعالان اقتصادی نقش موثری در توسعه بخش های مختلف استان ایفا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه آینده هر جامعه ای به دست زنان رقم می خورد، افزود: زنان عهده دار مسئولیت تربیت افراد را برعهده دارند لذا آینده مردان هم به دست این قشر رقم می خورد.

یوسفی تصریح کرد: باید فرصت های بیشتری برای زنان فراهم شود تا بتوانند حضور بهتری در جامعه داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان بیان کرد: در هر عرصه ای که به بانوان میدان دادیم نتیجه مثبت دریافت کردیم و انتظار داریم بانوان هم به این باور برسند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه تمام تلاش ما استفاده از ظرفیت این قشر است، گفت: بسیار خرسند هستیم تا خدمات و مسئولیت هایی بیشتری را در اتاق بازرگانی به بانوان واگذار کنیم.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم در سال های آینده همایش های با شکوه تری برای تجلیل از بانوان اجرا برگزار شود.

کد خبر: ۲۷۶٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha