۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
بازسازی قطعات نیروگاهی تا ۱۱ بار| رتبه چهارم جهان در تعمیرات نیروگاهی داریم
یک فعال در صنعت نیروگاهی:

بازسازی قطعات نیروگاهی تا ۱۱ بار| رتبه چهارم جهان در تعمیرات نیروگاهی داریم

حاجی نوروزی معاون شرکت تعمیرات نیروگاهی شهریار با بیان اینکه ما در زمینه تعمیرات نیروگاهی در جهان رتبه ۴ و در خاورمیانه اول هستیم، گفت: بخاطر تحریم ها بعضا قطعات را تا ۱۱ بار بازسازی می کنیم.

بازار؛ گروه آب و انرژی: ابوالقاسم حاجی نوروزی معاون مالی و پشتیبانی شرکت تعمیرات نیروگاهی شهریار طی یک نشست خبری با اشاره به فعالیت ۲۸۰ نفر در شرکت تعمیرات نیروگاهی گفت: این شرکت در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و کار اصلی آن بازسازی قطعات داغ توربین های گازی است.

او با بیان اینکه پره های توربین های گازی قابلیت ۲ تا ۳ بار بازسازی دارند، ادامه داد: ما بخاطر تحریم ها بعضا این پره ها را تا ۱۱ بار بازسازی می کنیم. این در حالی است که خود سازنده اصلی تنها اجازه بازسازی ۳ الی ۴ بار را می دهند.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت تعمیرات نیروگاهی شهریار در پاسخ به این سوال که تحریم مکرر این پره ها آیا تاثیری در راندمان یا استاندارد تجهیزات ایجاد نمی کند، افزود: مشکلی از این جهت وجود ندارد. ضمن اینکه ما آنها را تا ۱۸ ماه یا ۸ هزار ساعت نیز گارانتی می کند.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت تعمیرات نیروگاهی شهریار با بیان اینکه ما ظرفیت بازسازی ۷۰ درصد نیاز به تعمیرات نیروگاهی را داریم، اظهار داشت: ۷۰۰ تا ۸۰۰ معادل ست در سال بازسازی می شوند.

حاجی نوروزی با بیان اینکه ما در حال حاضر با صد در صد ظرفیت کار می کنیم، اظهار داشت: ما حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو عنوان کرد.

وی یادآور شد: ما در زمینه تعمیرات نیروگاهی در جهان رتبه چهارم و در خاورمیانه اول هستیم.

کد خبر: ۲۷۶٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha