تلاش بخش خصوصی برای ورود محصولات دانش‌بنیان ایران به بازار آفریقا و برزیل

تلاش بخش خصوصی برای ورود محصولات دانش‌بنیان ایران به بازار آفریقا و برزیل

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی اتاق ایران در جلسات مشترکی با دولت و اتاق‌های مشترک آفریقا و برزیل، در تلاش برای ورود محصولات دانش‌بنیان ایران به بازار این دو کشور است.

به گزارش بازار، جلسه مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و اتاق مشترک ایران و آفریقا در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی صادرات اتاق ایران برگزار شد. در این جلسه مقرر شد با همکاری معاونت علمی و مرکز نوآوری و شتاب‌دهی و اتاق ایران و آفریقا و بازرگان‌های خبره این حوزه، راهکاری برای راه‌یابی محصولات دانش‌بنیان و فناور ایران به بازار بزرگ بیش از یک میلیارد نفری آفریقا فراهم شود.

همچنین در نشست دیگری میان معاون راهبری طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی ریاست جمهوری، دبیر اتاق مشترک ایران و برزیل و رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران، با در نظر گرفتن پتانسیل‌های موجود در برزیل برای صادرات محصولات دانش‌بنیان، چگونگی صادرات محصولات رقابت‌پذیر شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف بررسی شد.

معرفی واحدها و محصولات نوآور و فناور، تلاش برای مدیریت صادرات و انعقاد قراردادهای بین‌المللی از محورهای اصلی این جلسه بود. چرا که محصولاتی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایران تولید می‌شوند در بازارهای جهانی از کیفیت، قیمت و رقابت‌پذیری برخوردار هستند.

کد خبر: ۲۷۶٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha