۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
شهرداری بازار تهران تاسیس می شود
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری بازار تهران تاسیس می شود

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تمرکز بیشتر روی موضوع ایمنی بازار تهران، شهرداری مشخص برای بازار پایتخت تاسیس می‌شود.

به گزارش بازار، مهدی چمران امروز یکشنبه در حاشیه دویست و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: طرح بازار در شورا مطرح خواهد شد و یک شهرداری مشخص زیر نظر شهرداری منطقه ۱۲ ایجاد می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه هم اصناف، هم سازمان میراث فرهنگی و هم شهرداری باید همکاری کنند، گفت: هیچ دلیلی ندارد کالاها در انبارهای بازار نگهداری و مجددا خارج شود. باید به میزان خرید مردم، کالا وارد بازار شود، اما در حال حاضر تمام اجناس در بازار انبار و از آنجا حتی به سایر شهرها ارسال می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ایمن نبودن و شلوغی تاسیسات آب و برق و ایجاد آتش‌سوزی و دیگر مخاطرات در بازار، گفت: امیدواریم سازمان میراث فرهنگی همکاری و بیشتر به بازار توجه کند و مشکلات ارتفاع ساخت و ساز اصلاح شود و اجازه ندهیم بازار به سمت فرسودگی برود.

چمران در پایان با بیان اینکه در جلسه امروز شورا بهای خدمات بازدید از برج میلاد و مراکز فرهنگی بررسی و تعیین می‌شود، اظهار کرد: لایحه HSE شهرداری تهران و اساسنامه سازمان آرامستان‌ها نیز بررسی خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۶٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha