۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
پیگیری های لازم برای شروع عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور قره پشتلو در دست اقدام است
سرپرست معاونت مهندسی راه و شهرسازی زنجان:

پیگیری های لازم برای شروع عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور قره پشتلو در دست اقدام است

زنجان- سرپرست معاونت مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان،گفت: تعریض و بهسازی محور قره پشتلو از مطالبات به حق مردم این منطقه است و در صورت تامین اعتبار در سال آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

به گزارش بازار به نقل از راه و شهرسازی زنجان، سید احمد خلیلی به پروژه تعریض و بهسازی محور قره پشتلو در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تعریض و بهسازی این محور از مطالبات به حق مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تامین اعتبار و شروع عملیات اجرایی بخشی از این محور به طول« ۲۵ کیلومتر» تا شهر ارمغانخانه در دست اقدام است، ابراز کرد: در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن سال آینده شروع خواهد شد و تاکنون اعتباری داده نشده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: در حال حاضر فرآیند اخذ مجوز ماده ۲۳ «موضوع قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت»، با هدف تامین منابع مالی از طریق سازمان برنامه و بودجه در دست انجام است.

خلیلی تاکید کرد: کارهای مربوطه و مستندات لازم تهیه و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و موضوع در کمیسیون مربوطه در دست بررسی است.

وی بیان داشت: امیدواریم با تصویب کمیسیون و اخذ مجوز «ماده ۲۳» اعتبار لازم برای تعریض و بهسازی محور قره پشتلو تامین شود و طی سال آینده بتوانیم این پروژه را پیمان سپاری کنیم.

کد خبر: ۲۷۶٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha