۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
افزایش ۱۶.۷ درصدی حمل و نقل بین المللی کالا در زنجان
در ۱۱ ماه سال جاری محقق شد؛

افزایش ۱۶.۷ درصدی حمل و نقل بین المللی کالا در زنجان

زنجان- مسوول واحد ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از افزایش ۱۶.۷ درصدی ترانزیت و حمل و نقل بین المللی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۱۱ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، علی اصغر عباسی گفت: براساس آمار موجود، در ۱۱ ماه نخست امسال مجموعاً ۵۶ هزار و۷۶۳ تن کالا توسط شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا استان صادرشده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ،۱۶.۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۱ ماه، حمل و نقل واردات خاک معدنی از طریق ایستگاه بناب با عملکرد ۱۲۰ هزار و ۴۰۳ تن افزایش ۲۲ درصدی را نسبت به ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱ رقم زده است.

مسؤول واحد ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: در ۱۱ ماه امسال ۵۶ هزار و ۷۶۳ تن کالا توسط ۲ شرکت حمل و نقل بین‌المللی استان جابه جا شده است که در مدت مشابه سال قبل ۴۸ هزار و ۶۴۴ تن بار بوده است.

عباسی صدور ۹۷۳ فقره مجوز بارگیری صادرات با ناوگان خارجی، آموزش ده هزار و ۸۶۱ نفر ساعت در بخش حمل و نقل را از دیگر اقدامات واحد ترانزیت عنوان کرد.

مسؤول واحد ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: تثبیت روند افزایشی عملکرد، شرایط لازم و مساعد را برای جهش ترانزیت در سال‌های پیش رو به ویژه در سال‌های اخیر فراهم کرده که با توجه به اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود در سال‌های آتی جهش ۲۰ الی ۳۰ درصدی را با توجه به ظرفیت‌های بالقوه ترانزیتی استان شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۷۶٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha