۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
افزایش ۳۰۰ درصدی رونق تولید در زنجان
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان خبر داد:

افزایش ۳۰۰ درصدی رونق تولید در زنجان

زنجان - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، رونق تولید نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگاربازار، حسن دادگر ظهر شنبه در جلسه شورای بانک‌های زنجان در محل استانداری، گفت: با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان رونق تولیدی نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه صنوف تولیدی و خدماتی می‌توانند با مراجعه به سامانه «بهین یاب» برای تقاضای تسهیلات از این محل، ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۱۳۷ هزار و ۴۶۸ فقره تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان، گفت: شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه، نوسازی و بهسازی است و در این زمینه هم تلاش خود را می‌کند.

دادگر ابراز کرد: شبکه بانکی به غیر از تکالیفی که دارد در قالب منابع داخلی هم آمادگی پرداخت تسهیلات به اصناف استان زنجان را هم دارد.

وی افزود: با پرداخت تسهیلات، اشتغال خوبی در زنجان ایجاد شده است و لذا ما امیدواریم تا پایان سال در پرداخت تسهیلات کمک حال رونق تولید باشیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان، تصریح کرد: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تسهیلات پرداخت می کند.

کد خبر: ۲٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha