۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
بومی‌سازی ۹۰ درصد کالاهای راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد

بومی‌سازی ۹۰ درصد کالاهای راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی

باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از بومی‌سازی ۹۰ درصد کالاهای مورد استفاده در این مجموعه عظیم گازی کشور خبر داد.

به گزارش بازار، احمد باهوش در آیین تجلیل از متخصصان و مهندسان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هم‌اکنون، ۹۰ درصد از کالاهای مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه ساخت و تأمین تجهیزات مهم و کلیدی بومی‌سازی شده و این موضوع، نشان از عزم راسخ و استوار کارکنان، متخصصان و مهندسان این مجموعه راهبردی کشور دارد.

وی به موفقیت‌های ارزشمند این مجتمع در حوزه ساخت بار اول اشاره و بیان کرد: در حوزه ساخت بار اول بیش از ۱۹ پروژه جاری داریم که همگی در حوزه راهبردی ساخت بار اول هستند و از این تعداد، ۶ پروژه در حوزه هوشمندسازی، ۵ پروژه در حوزه تجهیزات دوار فوق حساس و ۵ پروژه دیگر نیز در حوزه فرآیندی هستند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: ساخت دستگاه کلدباکس، یکی از کالاهای بسیار مهم مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون به دست متخصصان و جوانان ایرانی با موفقیت به مراحل پایانی ساخت نزدیک شده و امید داریم در نیمه اول سال آینده (۱۴۰۳) در مجتمع نصب و راه‌اندازی شود.

باهوش گفت: امروز می‌توانیم با افتخار بگوییم که با همت والای متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، حوزه اقلام عمومی به صورت ۱۰۰ درصدی بومی‌سازی شده است.

وی یادآور شد: در حوزه تجهیزات ثابت پالایشگاه‌های پارس جنوبی نیز به ۹۰ درصد بومی‌سازی و ساخت داخل رسیده‌ایم و مهندسان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر این مجموعه در آینده نزدیک افتخارات ارزشمند دیگری را به ثبت خواهند رساند.

کد خبر: ۲۷۵٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha