۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
بخش اول مصوبه تامین ۲۰۰۰ اتوبوس به ناوگان عمومی مسافربری اجرایی می‌شود
رئیس سازمان راهداری:

بخش اول مصوبه تامین ۲۰۰۰ اتوبوس به ناوگان عمومی مسافربری اجرایی می‌شود

امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای از تخصیص اعتبار توسط بانک مرکزی و خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان در گردهمایی رؤسای ادارات حمل‌ونقل مسافر ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان ها در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، با اشاره به پیگیری های انجام شده در قبال مصوبه و تفاهم‌نامه صورت گرفته مبنی بر تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس گفت: با تخصیص اعتبار از سوی بانک مرکزی، در آینده نزدیک ۵۰۰ دستگاه اتوبوس خریداری می شود و امید است تحقق این مهم گشایشی در حوزه ناوگان مسافربری ایجاد کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از توسعه و تجهیز ناوگان مسافری به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان یاد و عنوان کرد: تمام توان خود را برای تقویت و نوسازی بخش مسافر در ناوگان اتوبوس، سواری و ون به کار بسته‌ایم.

وی سفرهای نوروزی، تابستانی و سفرهای اربعین را سه اولویت مهم کاری در حوزه حمل و نقل مسافر خواند و بیان کرد: با وجود همه کمبودها، اربعین امسال در حوزه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم در جایگاه خود نمونه و کم‌نظیر بود.

امانی پاسخگویی به نیازهای مردم با وجود کمبودها و کاستی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم از کارگزاران خود انتظار خدمت‌رسانی مناسب دارند.

کد خبر: ۲۷۵٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha