۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
بطحایی، جهاندیده و خوش‌چهره؛ لیست خادمین ملت منتشر شد

بطحایی، جهاندیده و خوش‌چهره؛ لیست خادمین ملت منتشر شد

سعید جهاندیده، عضو باسابقه اتاق بازرگانی ایران، به جمع چهره‌های شناخته‌شده‌ای پیوست که در ائتلاف بزرگ خادمین ملت برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

سعید جهاندیده به عنوان یکی از چهره‌های اقتصادی این لیست، سابقه عضویت در کمیسیون حمل و نقل خانه اقتصاد ایران را دارد و عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره است. ریاست کمیسیون حمل و نقل و امور گمرکی اتاق بازرگانی کره جنوبی نیز بر عهده اوست.

سابقه و تجارب سعید جهاندیده در حوزه‌های اقتصادی، به‌ویژه در زمینه تجارت بین‌الملل و حمل و نقل، می‌تواند نقطه قوتی برای این ائتلاف باشد. حضور او در این ائتلاف، می‌تواند به تقویت و انسجام بخش‌های مختلف اقتصادی کشور و همچنین ارتقای روابط تجاری ایران با سایر کشورها کمک کند.

از دیگر چهره‌های شناخته‌شده‌ای که در ائتلاف بزرگ خادمین ملت حضور دارند، می‌توان به محمد خوش چهره، سید محمد بطحایی، علی عباسپور طهرانی فرد و سید محمد اکرمی اشاره کرد.

این ائتلاف که با هدف انسجام و هم‌افزایی نیروهای توسعه‌گرا شکل گرفته، متشکل از شخصیت‌های برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. نکته جالب درباره این لیست حضور یکسان خانم‌ها و آقایان در این لیست انتخاباتی است.

انتظار می‌رود حضور این افراد در کنار یکدیگر، به افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی منجر شود.

ائتلاف بزرگ خادمین ملت در حال حاضر در حال رایزنی و گفتگو با سایر گروه‌ها و جریانات سیاسی است تا با انسجام و همدلی، زمینه را برای تشکیل مجلسی قوی و کارآمد فراهم کند.

بطحایی، جهاندیده و خوش‌چهره؛ لیست خادمین ملت منتشر شد

کد خبر: ۲۷۵٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha