بیش از ۱۰ میلیون نفر ظرفیت مشارکت در انتخابات توسط بخش خصوصی!
یادداشت وارده؛

بیش از ۱۰ میلیون نفر ظرفیت مشارکت در انتخابات توسط بخش خصوصی!

نیروی کار هلدینگ های بخش خصوصی، کارخانه جات، بازار ها و... به تنهایی بخش عظیمی از جامعه را در بر میگیرند که میتوان سهم عظیمی از مشارکت را رقم بزنند.

به گزارش بازار، امیررضا اعتمادی نوشت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ذهن ها به سوی مشارکت مردمی میرود و اهمیت بالای این مهم.

یکی از مهمترین ظرفیت مشارکت در بخش خصوصی نهفته است؛ از جمله فعالان اقتصادی و اعضاء اتاق های بازرگانی، انجمن ها، اتحادیه ها و اصناف که در هرکدام ظرفیت اشتغال بالایی وجود دارد.

نیروی کار هلدینگ های بخش خصوصی، کارخانه جات، بازار ها و ... به تنهایی بخش عظیمی از جامعه را در بر میگیرند که میتوان سهم عظیمی از مشارکت را رقم بزنند. اما پای کار آوردن قشر کسبه و کارگر نیاز به انجام کار درست دارد!

بخش خصوصی همواره یک سری درخواست ها از مجلس و نمایندگان آن داشته است که برخی از آنها شامل: تسریع در صدور مجوزها، تسهیلات تشویقی برای کسب و کارها، رفع مشکلات تعهدات ارزی، برخی قوانین مالیاتی سنگین برای شرکت ها و امور بیمه می‌شوند.

این موضوعات هموار مطالبات بخش خصوصی است که از کاندیداهای محترم درخواست میشود با نگاهی باز تر نسبت به این مسائل برنامه ریزی کنند، مطمئنا با برنامه درست و صحبت در این باره در فضای گفتمان با فعالان اقتصادی به پای حرف آنها بنشینید.

مطمئناً حامیان همیشگی این خاک و بوم از دل قشر کارگر و زحمت کشان جامعه بوده اند و میزان اشتغال بخش خصوصی حکایت از مردمی بودن آن دارد، اگر به وعده های خود نسبت به مسائل فعالین اقتصادی پایبند باشید مطمئنا با مشارکت بالاتری همراه خواهیم بود.

کد خبر: ۲۷۵٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha