۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
گفت‌وگوی حاکمیت و بخش خصوصی برای توسعه سواحل مکران تقویت می‌شود
دبیر کمیته سرمایه‌گذاری پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی:

گفت‌وگوی حاکمیت و بخش خصوصی برای توسعه سواحل مکران تقویت می‌شود

اسلامیان، دبیر کمیته سرمایه‌گذاری پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی از تقویت گفت‌وگوی حاکمیت و بخش خصوصی برای توسعه سواحل مکران خبر داد.

به گزارش بازار، نشست تبیین طرح بین نسلی شهرهای جدید ساحلی امروز ۸ اسفندماه با حضور نمایندگانی از ستاد وزارت راه و شهرسازی در همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

ایمان اسلامیان دبیر کمیته سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در این نشست گفت: در حکمرانی اقتصاد کشور ضرورت دارد تا گفت‌وگوی حاکمیت با بخش خصوصی تقویت شود و این سلسله‌نشست‌ها می‌تواند در ادامه سیاست و تحقق اقتصاد دریا محور تأثیر به سزایی بگذارد.

اسلامیان ادامه‌داد: پروژه شهرهای جدید ساحلی در راستای منویات رهبر انقلاب و تأکید رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، طراحی شد و در حال پیگیری است.

وی افزود: ایجاد شهرهای ساحلی در راستای تحقق اقتصاد دریا پایه، پروژه‌ای بین نسلی است و منافع تحقق آن بر زندگی نسل بعدی تأثیر می‌گذارد.

اسلامیان تصریح‌کرد: ایجاد شهرهای ساحلی در مکران نقطه عطف تمدنی برای ایران اسلامی است و سبب خیر بلند کشور به‌سمت توسعه خواهد شد.

وی تحقق این سیاست کلان را مستلزم همراهی حاکمیت و بخش خصوصی برشمرد.

گفتنی است، برگزار کنندگان این نشست، کمیته سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید، اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی تهران و انجمن صنفی انبوه‌سازان هستند.

کد خبر: ۲۷۵٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha