۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
حفظ منافع سهامداران با اجرای حاکمیت شرکتی| صنعت فولاد با تجدید ارزیابی دارایی‌ توسعه می‌یابد
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:

حفظ منافع سهامداران با اجرای حاکمیت شرکتی| صنعت فولاد با تجدید ارزیابی دارایی‌ توسعه می‌یابد

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه گفت: تجدید ارزیابی دارایی‌ شرکت‌ها یکی از مسائل مهم به حساب می‌آید زیرا به موجب این امر سودهای موهوم شناسایی و درآمدها شفاف خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، محمد یاسر طیب‌نیا در رابطه با مزیت تجدید ارزیابی دارایی‌ها، اظهار کرد: تجدید ارزیابی دارایی‌ شرکت‌ها یکی از مسائل مهم به حساب می‌آید زیرا به موجب این امر سودهای موهوم شناسایی و درآمدها شفاف خواهد شد همچنین این امر به مرور می‌تواند موجب توسعه و افزایش سودآوری صنعت فولاد در آینده شود.

حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران با اجرای حاکمیت شرکتی

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه در رابطه با مزیت اجرای حاکمیت شرکتی، گفت: دستورالعمل حاکمیت شرکتی در راستای حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران، پیشگیری از وقوع تخلفات و نیز ساماندهی و توسعه بازار شفاف و منصفانه اوراق بهادار تصویب شد.

طیب‌نیا در ادامه گفت: تاکید سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی مسئله بسیار ارزشمندی به حساب می‌آید که بسیاری از موارد در شرکت‌های بزرگ درحال اجراست اما برخی ماده‌ها هستند که به سبب محدودیت‌های اجرایی نمی‌توان انجام داد که رفع این مسئله نیازمند بحث و بررسی‌های کارشناسی است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در پایان در خصوص مزیت عرضه محصولات فولادی در بورس کالا، گفت: عرضه محصولات فولادی در بورس کالا به منظور شفافیت صورت گرفت، درحال‌حاضر تولیدکنندگان این محصول انتظار دارند که هیچ‌گونه دخالتی در تعیین قیمت زنجیره این محصول صورت نگیرد تا نرخ آن‌ها براساس عرضه و تقاضا تعیین شوند.

کد خبر: ۲۷۵٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha