فاز اول اجرای فیبر نوری پرند به طول ۳۰ کیلومتر آغاز شد
با حضور مدیرعامل شهر جدید پرند؛

فاز اول اجرای فیبر نوری پرند به طول ۳۰ کیلومتر آغاز شد

آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار شهر هوشمند و فیبرنوری شهر جدید پرند به طول ۳۰ کیلومتر، برگزار شد.

به گزارش بازار، با حضور صیادی مدیرعامل و مجیدی عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و جاوید مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بیدآبادی مدیرعامل شرکت صیانت مجری فیبر نوری شهر جدید پرند پروژه فیبر نوری پرند وارد گام اجرایی شد.

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در حاشیه این مراسم عنوان کرد: با تعامل با وزارت ارتباطات و در راستای ایجاد شهر هوشمند آغاز گام اول عملیات اجرای فیبر نوری پرند به طول ۳۰ کیلومتر اجرا خواهد شد. این عملیات، بسترهای لازم را برای هوشمندسازی شهر درحال‌توسعه شهر پرند با سرعت بالا فراهم خواهد کرد.

صیادی تصریح کرد: امکان بهره‌مندی اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت از طریق فیبر نوری میسر می‌شوند و شهروندان از اینترنت پرسرعت و باکیفیت برخوردار خواهند شد.

رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران ضمن قدردانی از اهتمام مدیرعامل شرکت عمران پرند به این پروژه اولویت‌دار دولت سیزدهم در راستای توسعه زیرساخت ارتباطی در این مراسم، اعلام کرد: امروزه خدمات بر پایه اینترنت پرسرعت نیاز شهروندان است و بنا داریم با تأمین زیرساخت مناسب در اقصی‌نقاط کشور این مهم فراهم شود.

رضایی افزود: وزارت ارتباطات تا سال ۱۴۰۴ با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ۲۰ میلیون پوشش برای شهروندان و کسب‌وکارها ایجاد خواهد کرد و شرکت صیانت پروانه توسعه زیرساخت را از وزارت ارتباطات دریافت کرده و مجری فیبر نوری شهر جدید پرند است.

یادآوری می‌شود در فناوری‌های ADSL و VDSL فاصله متقاضی از مرکز داده در سرعت و کیفیت ارتباط مؤثر بود که این مساله در ارتباط بر پایه فیبر نوری برطرف شده است.

کد خبر: ۲۷۵٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha