۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
توزیع ۱۳۰۰ بسته لبخند مادری در استان‌های شمالی کشور| اهدای تجهیزات توان‌بخشی به ۱۲۷۰ توان‌یاب
توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام صورت گرفت

توزیع ۱۳۰۰ بسته لبخند مادری در استان‌های شمالی کشور| اهدای تجهیزات توان‌بخشی به ۱۲۷۰ توان‌یاب

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ بسته لبخند مادری را در استان‌های شمالی کشور توزیع کرده است.

به گزارش بازار، رهام رضائیان، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تشریح اقدامات این بنیاد در منطقه یک کشوری شامل چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و قزوین ضمن بیان مطلب‌ فوق افزود: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سه حوزه جمعیت و خانواده، سلامت و عمرانی اجتماعی فعالیت‌های فراوان و گسترده‌ای را در این چهار استان‌ واقع شده در منطقه شمال کشور عملیاتی کرده است.

رضائیان خاطرنشان کرد: در حوزه خانواده و جوانی جمعیت و با هدف حمایت از فرزندآوری، یک‌هزار و ۳۱۲ بسته لبخند مادری شامل اقلام ضروری و مورد نیاز نوزادان تا یک‌سالگی، کارت هدیه برای مادر به ازای هر فرزند و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال گذشته تاکنون صاحب فرزند چندقلو شده‌اند اهدا شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک‌هزار و ۱۲ خانواده‌ دارای بیش از سه فرزند که جزو جامعه هدف طرح «ایرانِ جوان» محسوب می‌شوند و از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزند سوم شده‌اند، ضمن دریافت کارت هدیه به ازای هر فرزند، برای تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک عامل معرفی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد تصریح کرد: از سوی دیگر، ‌ تاکنون ۸۲۴ زوج در استان‌های شمالی گیلان، مازندران، گلستان و قزوین برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری به بانک معرفی شده‌اند.

رضائیان در توضیح اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه عمرانی اجتماعی در استان‌های شمالی ایران گفت: ۲۴۳ باب مدرسه با یک‌هزار و ۲۱۱ کلاس درس و زیربنایی به مساحت بیش از ۷۱ هزار مترمربع در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین ساخته شده است.

وی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین ۲۴ خانه بهداشت را با ۳ هزار مترمربع مساحت در این استان‌ها احداث و تقدیم مردمان محروم کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به اقدامات این بنیاد در حوزه سلامت اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۱۲ کمک‌هزینه درمان به مبتلایان سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در چهار استان شمالی کشور پرداخت شده است.

رضائیان عنوان کرد: از سوی دیگر، تاکنون یک‌هزار و ۳۱۲ کودک محروم کم‌شنوا و ناشنوا در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین برای درمان و کاشت حلزون و خدمات پس از کاشت مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

همچنین ۳۸۰ کودک مبتلا به تنبلی چشم ساکن در مناطق محروم این استان‌ها کمک‌هزینه خرید عینک دریافت کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد با تاکید بر حمایت از جامعه توان‌یابان یادآور شد: تا به امروز و در قالب پویش‌ «مثبت حرکت» از یک‌هزار و ۲۷۱ معلول در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین با اهدای تجهیزات توان‌بخشی از جمله ویلچر، واکر، تشک مواج، عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان، تشک و ویلچر حمایت شده است.

همچنین مسکن ۵۵ معلول در این استان‌ها مناسب‌سازی شده است. رضائیان در پایان تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف چابک‌سازی و سرعت‌بخشی به اقدامات و خدمات چندگانه خود در حوزه‌های جمعیت و خانواده، سلامت و عمران اجتماعی، استان‌های تحت پوشش را به ۹ گروه و منطقه تقسیم کرده است تا خدمات‌رسانی در هر منطقه با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود.

توزیع ۱۳۰۰ بسته لبخند مادری در استان‌های شمالی کشور| اهدای تجهیزات توان‌بخشی به ۱۲۷۰ توان‌یاب

کد خبر: ۲۷۵٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha