۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ منطقه ۲۲ | خرید خانه به قیمت تعاونی

سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ منطقه ۲۲ | خرید خانه به قیمت تعاونی

برسی سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ | معرفی فرصت سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ از یک تعاونی معتبر با ضمانت اصل سرمایه در دفاتر اسناد رسمی

سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ منطقه ۲۲

در این گزارش به معرفی فرصت سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ با حداقل سرمایه از یک تعاونی معتبر منطقه ۲۲ می پردازیم در ادامه جهت  برسی این پروژه و شرکت تعاونی  با ما همراه شوید.

خرید خانه به قیمت تعاونی

به گزارش خبرگزار بازار، این روز ها با توجه به اهمیت خانه دار شدن و حفظ ارزش سرمایه، سرمایه گذاری در مسکن به خصوص در منطقه ۲۲ به واسطه بازار قوی، رشد قیمت منطقه و همچنین ایجاد ارزش افزوده، مستعدترین منطقه برای سرمایه گذاری ملکی در تهران می باشد. با این حال باید در نظر داشت که علاوه بر بررسی و اعتبار شرکت تعاونی، از اصالت مستندات پروژه اعم از جواز زمین، تراکم و ساخت، کمیسیون های مختلف شهرسازی و طرح های تفصیلی، مطلع شوید تا بتوانید یک سرمایه گذاری مولد و بدون ریسک را با آگاهی کامل تجربه نمایید.

سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ منطقه ۲۲ | خرید خانه به قیمت تعاونی

فرصت سرمایه گذاری در مروارید شهر

همان طور که می دانید سرمایه گذاری در مسکن، بدون ریسک ترین سرمایه گذاری بلند مدت می باشد که با کمی آگاهی می توان از سود زیا د آن بهره من شد. اکنون شرکت سرمایه سازان با اخذ مجوز های قانونی به عنوان اولین پلتفرم ارائه دهنده فرصت های سرمایه گذری ملکی و سابقه درخشان به بررسی و گرید بندی شرکت های تعاونی و سازنده توسط کمیسیون های ارزیابی خود، پروژه هایی مستعد سرمایه گذاری را در پلتفرم خود ارائه نماید.

پروژه سهند ۱ واقع در منطقه ۲۲ شهرک مروارید شهر با پلاک ثبتی ۴/۱۳۸۱/۴۴  می باشد. این پروژه توسط کارگزاری رسمی شرکت سرمایه سازان پذیره نویسی می شود و توسط شرکت تعاونی انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چیتگر با شماره ثبت ۵۳۰۷۴۰ به بهره برداری خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر از سرمایه گذاری در مروارید شهر و معرفی پروژه های معتبر می توانید لینک زیر را کپی نمایید:
srsn.ir/mCiIb

سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ منطقه ۲۲ | خرید خانه به قیمت تعاونی

چرا در پروژه سهند۱ سرمایه گذاری کنم؟

از مزیت های سرمایه گذاری در پروژه سهند می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. یکی از مزیت های سرمایه گذاری در پروژه سهند۱ پلاک ثبتی این پروژه می باشد که انحصارا در اختیار شرکت تعاونی سازه گستر چیتگر می باشد، (این خود باعث کاهش ریسک اخذ پایان کار می شود).
  2.  سود ده ترین سرمایه گذاری های ملکی از روی خاک می باشند که با قیمت گذاری اولیه (توسط کارشناس های رسمی) به شرط داشتن مستندات می توان به آنها ورود کرد.
  3.  شما می توانید در قالب اعضای یک تعاونی با سازندگان شریک شوید و با اقساط، کار ساخت را به قیمت تعاونی آن هم ۳/۱ قیمت واقعی منطقه به پایان برسانید.

سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ منطقه ۲۲ | خرید خانه به قیمت تعاونی

سایر مزایای سرمایه گذاری در برج سهند ۱

  1. ضمانت اصل سرمایه.
  2. حفظ ارزش پول در قبال تورم.
  3. سود بازخرید برای انصراف از سرمایه گذاری.
  4. نقد شوندگی بالا.
  5. ثبت در دفاتر اسناد رسمی و در یافت کد رهگیری.
  6. تضمین امنیت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲.
  7. اقساط بلند مدت و بدون بهره.
  8. خانه دار شدن درمنطقه ۲۲ با قیمت تعاونی.
  9. اخذ وام تا سقف ۱ میلیارد تومان
  10. رشد قیمت: رشد قیمت مسکن در منطقه ۲۲ (چیتگر) در ۱۵ سال اخیر.
  11. دسترسی عالی : واقع در منطقه ۲۲ دسترسی به بزرگراه های اصلی، مراکز خرید، مراکز درمانی، همچنین مراکز تفریحی مدرن تهران.

 فاصله تا مکان های مهم منطقه پروژه سند ۱

  • بزرگراه های حکیم و همت  ←  (۱ کیلومتر)
  • مجموعه تجاری ایران مال ← ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر)
  • بزرگترین شهربازی خاورمیانه  ← ۸ دقیقه با خودرو (۵ کیلومتر)
  • باغ گیاه شناسی ملی ایران  ← ۶ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر)
  • ایستگاه مترو ورد آورد  ← ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر)
  • بوستان جوانمردان  ← ۱۵ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر)
  • پارک آبشار تهران  ← ۸ دقیقه با خودرو (۵ کیلومتر)
  • ورزشگاه آزادی  ← ۹ دقیقه با خودرو (۶ کیلومتر)
  • بیمارستان تریتا ← ۸ دقیقه با خودرو (۵ کیلومتر)

درباره شرکت سازنده پروژه مسکونی سهند ۱

در سال ۱۳۹۷، شرکت تعاونی انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چیتگر تحت شماره ثبت ۵۳۰۷۴۰ و با شناسه ملی ۱۴۰۰۷۸۰۶۶۶۹ از اداره ثبت شرکت‌ها شروع به فعالیت نمود. فعالیت‌های این شرکت شامل تهیه زمین جهت احداث مسکن به صورت انبوه و اخذ مجوزها، واگذاری به افراد ذینفع و سرمایه‌گذار، انعقاد قراردادها با اشخاص حقیقی و حقوقی جهت ساخت واحدهای مسکونی به صورت انبوه، ارائه خدمات ساختمانی از جمله نقشه‌کشی، لوله‌کشی، سیم‌کشی، مهندسی صنعت ساختمان، و ارائه خدمات فنی و مهندسی متنوع مرتبط با ساختمان می‌باشد. این خدمات شامل تهیه و طراحی نقشه‌های معماری، سایت و پلان نقشه‌های محاسباتی و سازه، طراحی محوطه، طراحی نما و مناظر شهری، نظارت بر اجرا تمامی مراحل ساختمانی، مدیریت پیمان، مشاوره سرمایه‌گذاری در پروژه‌های انبوه سازی بخش‌های دولتی، نظامی و خصوصی، واردات و صادرات انواع تجهیزات و مصالح ساختمانی، شرکت در مناقصات و مزایدات، و حضور در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان در داخل و خارج از کشور می‌باشد. این شرکت همچنین خدمات حقوقی و ثبتی در زمینه اخذ سند مالکیت، تفکیک و افراز اراضی، نقشه‌برداری و تهیه نقشه وضع موجود اعیانی بر اساس دستورالعمل‌های مصوب شهرداری و سازمان نظام مهندسی و اداره ثبت را ارائه می‌دهد.

شرایط سرمایه گذاری در پروژه مسکونی سهند ۱

علاقه مندان به سرمایه گذاری در پروژه ۱۱۰۰ واحدی سهند۱ می توانند جهت مشاوره رایگان، استعلام کلیه مستندات وپذیره نویسی  و ثبت نام فقط از طریق شرکت سرمایه سازان به درگاه اینترنتی به نشانی sarmayesazan.com یا از طریق مراجعه حضوری به آدرس: تهران بلوار آیت الله کاشانی خ گلستان شمالی، کوچه نسترن شرقی، پلاک ۱۳/۱۵، برج توپاز، طبقه ۹ واحد ۹۰۲- کد پستی: ۱۴۸۱۸۷۵۷۳۴و تلفن تماس: ۰۲۱۳۷۶۰۲۰۰۰ اقدام نمایند.

سرمایه گذاری در پروژه سهند ۱ منطقه ۲۲ | خرید خانه به قیمت تعاونی

کد خبر: ۲۷۵٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha