۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
مصرف گاز زنجانی ها افزایش یافت
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

مصرف گاز زنجانی ها افزایش یافت

زنجان- سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز زنجان از مصرف ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر دادو گفت: مصرف گاز زنجانی ها افزایش یافته است.

رحیم سلیمانی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از مصرف ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در ۲۴ ساعت گذشته در زنجان خبر داد وگفت: با کاهش دما و بروت هوا مصرف گاز طبیعی در استان نسبت به روزهای دیگر ۱.۵ میلیون متر مکعب بیشتر شده است.

وی بر لزوم اهمیت صرفه جویی مصرف گاز در ادارات و مجتمع‌های عمومی و خدماتی در راستای حفظ هر چه بیشتر تعادل در تولید، مصرف و حفظ پایداری شبکه گاز رسانی در روزهای سرد تاکید کرد و بیان داشت: ادارات و سازمان‌های دولتی نیز همگام با سایر مشترکین مکلّف بر رعایت قوانین و دستور العمل‌های اصول مصرف بهینه گاز هستند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: به دلیل وزش باد شدید از روز شنبه و احتمال ادامه آن با توجه به هشدارهای هواشناسی مشترکین گاز استان، برای جلوگیری از نشت گاز مونوکسید کربن و بروز خطر گاز گرفتگی، لوله‌های بخاری و کلاهک دودکش‌ها را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند.

سلیمانی نژاد تاکید کرد: مشترکین حتماً از نظر محکم بودن و استحکام دودکش‌های وسایل گازسوز در پشت بام اطمینان حاصل کنند و با لمس دود کش از داغ بودن آن اطمینان حاصل کرده و درصورت سرد بودن دودکش فوراً برای خاموش کردن وسیله اقدام شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی افزود: شرکت گاز استان زنجان هم اکنون گاز مورد نیاز ۳۶۸ هزار و ۴۴۳ مصرف کننده خانگی، ۳۳هزارو ۵۳۶ مصرف کننده تجاری و ۲ هزارو ۵۵۳ مشترک عمده و صنعتی را تامین می‌کند.

کد خبر: ۲۷۵٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha