۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
۴۳ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خدمات شرکت بیمه دی در ایلام هستند
مدیرشرکت بیمه دی استان ایلام:

۴۳ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خدمات شرکت بیمه دی در ایلام هستند

ایلام-مدیرشرکت بیمه دی استان ایلام گفت: نزدیک به ۴۳ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه ای شرکت بیمه دی در این استان هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بیمه دی ایلام، محمدرضا غفوریان افزود: شرکت بیمه دی در روز سوم اسفند ماه سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی فعالیت بیمه‌ای خود را در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای آغاز کرد و تا به امروز توانسته گام‌های موثری را در راستای ارائه خدمات ارزنده به مشتریان بردارد.

وی از موفقیت‌های شرکت بیمه دی در طول ۱۹ سال فعالیت موفقیت‌های قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه‌های داخلی در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، کسب جایگاه اول شرکت‌های ایرانی از منظر دو شاخص فروش و بهره‌وری کلی، کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات در سال گذشته، اخذ تندیس زرین در همایش رضایتمندی مشتریان، راه‌اندازی اپلیکیشن جامع"دی دار" و پاسخگویی ۲۴ ساعته که یک اصل مهم در صنعت بیمه و در نوع خود کم سابقه است از جمله این موفقیت‌ها به شمار می‌روند.

مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام در ادامه بزرگترین افتخار شرکت بیمه دی را خدمت به خانواده معزز ایثارگران برشمرد و تصریح کرد: بیمه دی از سال ۱۳۹۶ افتخار خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگران را دارد و توانسته با عملکردهای قابل توجه رضایتمندی جامعه ایثارگران را طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته به دست آورد.

غفوریان با بیان اینکه جهت رفاه حال مشتریان با ۱۶۰ مرکز درمانی در استان ایلام قرارداد منعقد شده، خاطرنشان کرد در حال رای زنی با بیمارستان‌های دولتی جهت انعقاد قرارداد در زمینه ارائه خدمات سرپایی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بیمه دی در استان ایلام ۴۳ هزار نفر بیمه شده را تحت پوشش قرار داده و این آمار یکی از بزرگترین جامعه تحت پوشش بیمه‌ای در استان ایلام به شمار می‌رود، گفت: علاوه بر خانواده ایثارگران، دانشگاه آزاد، سازمان مدیریت و قرارگاه خاتم نیز جز خانواده بزرگ بیمه شدگان در شرکت بیمه دی می‌باشند.

مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام افزود: شرکت بیمه دی در کنار ارائه پوشش درمانی، در سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز پوشش‌های مورد نیاز اقشار مختلف را جهت ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه ارائه می‌نماید.

غفوریان با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط بیمه دی معطوف به بهره‌گیری از منابع انسانی ماهر، متعهد، توانمند و حرفه‌ای است و یکی از نقاط قوت این شرکت منابع انسانی توانمند و متعهد است، گفت: این منابع توانسته‌اند با اخذ قراردادهای حرفه‌ای با شرکت‌های بزرگ و صاحب نام مناقصات بزرگی را برنده و تحت پوشش قرار دهند که شاخص‌ترین این قراردادها، قرارداد ایثارگران بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فروش دیجیتال بیمه‌های مختلف با توجه به نیاز جامعه، از طریق سامانه‌های بیمه گری از جمله سامانه "دی دار" امکان خرید بیمه نامه برای همه ی مشتریان وجود دارد، افزود: شرکت بیمه دی در حال طراحی سیستم ثبت و پرداخت خسارت بخصوص در زمینه خسارت‌های خودرو به صورت مجازی بوده که پس از راه اندازی کامل این سامانه، در استفاده از این سامانه فرد خسارت دیده کافیست عکس خودرو را در سامانه بارگذاری و ثبت کند.

مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان بیمه به صورت آنلاین و غیر حضوری خسارت را برآورد و پردازش کرده و سپس مبلغ خسارت را پرداخت خواهند کرد، اظهار داشت: هدف شرکت بیمه دی را ایجاد آرامش در جامعه با ارائه خدمات و پوشش‌های مختلف بیمه‌ای درخور و شایسته جامعه هدف خود است.

کد خبر: ۲۷۵٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha