۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
توزیع بدون مجوز کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع خارجی توسط برخی موسسات
سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد

توزیع بدون مجوز کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع خارجی توسط برخی موسسات

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: برخی موسسات و بانک‌ها بدون هماهنگی با این سازمان و بدون وجاهت قانونی اقدام به اجرای طرح توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع خارجی کرده اند.

به گزارش بازار، سازمان ملی مهاجرت امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اجرای ۲ طرح جامع این سازمان برای ساماندهی امور اقتصادی اتباع خارجی در کشور شامل طرح هوشمندسازی ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی و طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد؛ اخبار و گزارش های دریافتی حاکی از آن است که برخی موسسات و بانک‌ها بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت و بدون وجاهت قانونی اقدام به اجرای طرح توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع و مهاجرین خارجی کرده اند.

همچنین در بخشی دیگری از این اطلاعیه‌ آمده است: از آنجا که تمامی طرح‌ها و برنامه های مورد تایید سازمان ملی مهاجرت از طریق روابط عمومی سازمان اعلام می‌شود بنابراین هر گونه حضور در این‌گونه طرح‌ها متوجه اشخاص و موسسات مجری بوده و سازمان مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

بانک‌ ملی به عنوان بانک عامل جذب سپرده اتباع خارجی معرفی شده است اما به تازگی برخی موسسات خصوصی بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت اقدام به توزیع کارت بانکی و سیم کارت در میان اتباع کرده‌اند.

کد خبر: ۲۷۵٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha