۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
قیمت آیفون تصویری چقدر است؟

قیمت آیفون تصویری چقدر است؟

بسته به ویژگی ها و برند و کاربرد هایی که دارد قیمت آیفون تصویری ارزان یا کران می شود.

به گزارش بازار، اگر به دنبال خرید آیفون تصویری و اطلاع از قیمت آیفون تصویری هستید باید در نظر داشته باشید که از دربازکن تصویری که قصد خرید آن را دارید چه مواردی را خواهان هستید و می خواهید چه امکاناتی داشته باشد. از آیفون تصویری ها در ساده ترین نوع می توان دربازکن های کلیدی را مثال زد و در پیشرفته ترین نوع میتوان به آیفون های تصویری با وای فای و قابلیت ارتباط با موبایل اشاره کرد که مشخص می کند قیمت ایفون تصویری چقدر است و چه قابلیت هایی را دارا می باشد.

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری ارزان

همانطور که گفته شد آیفون های تصویری بسته به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند قیمت شان تغییر می کند در زیر خصوصیت هایی که می تواند در قیمت آیفون تصویری ارزان تاثیر زیادی داشته باشد رت برای تان نام میبریم.

  • ابعاد مانیتور : آیفون های تصویری معمولا در ۳ سایز ۷.۵ ، ۴.۳ ، ۳.۵ اینچ تقسیم می شوند که هر چه سایز مانیتور بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر است.

  • قابلیت برقرار ارتباط داخلی : این قابلیت برای بیشتر آیفون تصویری ها وجود دارد اما دربازکن هایی که این ویژگی را ندارند از بقیه آن ها ارزان ترند

  • مانیتور لمسی یا غیر لمسی : از موثر ترین عوامل می توان این مورد را نام برد زیرا صفحه نمایش تاثیر زیادی در قیمت آیفون تصویری دارد و می تواند قیمت آن را کم و زیاد کند.

  • قابلیت اتصال به وای فای : این ویژگی فقط در بعضی از آیفون تصویری ها مثل آیفون تصویری های شرکت سیماران وجود دارد و بسیار کاربردی است طوری که می توانید با موبایل تصویر آِیفون تصویری تان را مشاهده کنید مدل این آیفون تصویری ۷۸M-WIFI که در فروشگاه وارنام هم با بهترین قیمت به فروش میرسد.

  • ذخیره عکس و فیلم : این قابلیت بسیار می تواند برای کسی که به آن نیاز دارد کاربردی باشد اگر آیفون تصویری شما حافظه داخلی داشته باشد می تواند عکس و فیلم کسانی که زنگ در خانه شما را می زنند به صورت اتوماتیک یا دستی ذخیره کند.

قیمت آیفون تصویری چقدر است؟

قیمت برند های مختلف آیفون تصویری چقدر است؟

معمولا برند های ایرانی در قیمت دربازکن تصویری انقدر موثر نیست ولی خارجی و ایرانی بودن آن برند می تواند در قیمت آن موثر باشد برای مثال آیفون تصویری های سوزوکی ، سامسونگ و کوماکس جزو بهترین آیفون تصویری های خارجی هستند و سیماران و تابا هم جزو بهترین آیفون تصویری ایرانی ولی به علت این که قیمت آیفون تصویری های خارجی به دلار است از ایرانی ها بسیار قیمت گران تری دارند در حالی که قابلیت ها و جنس محصولات ایرانی بسیار پیشرفت کرده و اگر اختلاف قیمت زیاد باشد واقعا محصولات ایرانی گزینه بهتری هستند.


 

قیمت آیفون تصویری های سیماران

آیفون تصویری های سیماران در رنج قیمتی کم تا زیاد وجود دارند و محصولات این شرکت بسیار متنوع است در ادامه در رنج های قیمتی ارزان ، گران و متوسط با یک سری از آیفون تصویری های سیماران آشنا می شوید.

  1. گران : منظور از قیمت گران این است که قیمت این آیفون تصویری ها نسبت به دیگر مدل ها گران تر است زیرا قابلیت های بیشتری دارد مدل ۷۸m-wifi و ۷۸m به علت وای و سایز مانیتور و همچنین حافظه داخلی که دارند نسبت دیگر مدل ها کمی گران تر هستند

  2. متوسط : اگر بودجه ای معقول در ذهن تان دارید می توانید به سراغ مدل هایی مثل ۷۳M و یا ۷۲TKM بروید زیرا علاوه بر قابلیت های خوبی که دارند قیمت مناسبی هم دارند این مدل ها دارای حافظه و سایز مانیتور ۷ اینچی هستند.

  3. ارزان : اگر بودجه کمی مد نظرتان هست هم سیماران برای شما مدل های بسیاری را موجود کرده که دست شما در این زمینه هم باز باشد آیفون تصویری ۴۶TK با حافظه هم چهره مدرن و جذابی دارد هم می تواند برای شما عکس برداری کند و یا مدل TK-۷۲ که دارای مانیتور ۷ اینچی است و اگر سایز مانیتور برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید با هزینه کمتر این مدل را خریداری کنید.

قیمت آیفون تصویری چقدر است؟

قیمت آیفون تصویری تابا

شرکت تابا هم مانند سیماران آیفون تصویری های خود را در مدل ها ، ویژگی ها و رنج های قیمتی مختلف تولید می کند تا برای همه مخاطبان مناسب باشند رنج های قیمتی مدل های مختلف آِیفون تصویری تابا به صورت زیر است :

  1. گران قیمت : شاخص ترین و گران ترین آِیفون تصویری های تابا را می توان ۳۰۷۰ و ۴۰۷۰ را نام برد که دارای حافظه داخلی ، ارتباط داخلی و صفحه ۷ اینچی هستند.

  2. قیمت متوسط : مدل های ۷۰-۵ و ۱۰۳۵ قیمت مناسب تری دارند و بیشتر کاربرد ها و ویژگی های یک آیفون تصویری کامل را دارا می باشند

  3. ارزان قیمت : تابا جزو شرکت هایی می باشد که آیفون های تصویری با قیمت مناسب و ارزان زیادی دارد که میتواند مدت زمان طولانی برای شما کار کند از انواع آن ها می توان به ۱۰۹۰ و ۴۳-۵ اشاره کرد که بسته به نیازتان می تواند با حافظه یا بدون حافظه آن ها را خریداری کنید.

قیمت آیفون تصویری چقدر است؟

پر فروش ترین آیفون تصویری ها کدامند ؟

معروف ترین شرکت هایی که احتمال زیاد اسم آن ها به گوش تان هم خورده است سیماران و تابا می باشند که مدل های مختلف آن ها در بازار بسیار زیاد به فروش می رسد اما دیگر برند های ایرانی مثل تک نما ، الکتروپیک و ... هم جدیدا بین مردم محبوبیت پیدا کرده اند و آیفون تصویری های خوبی را وارد بازار کرده اند ولی تابا و سیماران به علت سابقه و گارانتی و کیفیتی که دارند در بین مردم بیشترین خرید را دارند در بین آیفون تصویری های خارجی هم برند کوماکس که ساخت کره می باشد بیش از ۵۰ سال است که به ساخت آیفون تصویری می پردازد و عمر بالای محصولات این برند بین مردم معروف است اما همانطور که گفته شد کمی قیمت بالاتری نسبت به بقیه برند های ایرانی دارد اما بین آیفون تصویری های خارجی جزو پر فروش ترین ها است.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید قیمت آیفون تصویری ارزان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که مهم ترین آن نیازی است که شما از آن دارید که مشخص می کند چه کاربرد هایی از آیفون تصویری خود میخواید و در آخر آیفون تصویری شما به چه قیمتی میرسد ولی در کل اگر نیاز آن چنانی از آیفون تصویری تان نداشته باشید نیاز نیست قیمت زیادی پرداخت کنید.

کد خبر: ۲۷۵٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha