۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
مانور نظارتی کنترل بلیط اتوبوس در یزد برگزار شد
با هدف مناسب سازی نرخ کرایه؛

مانور نظارتی کنترل بلیط اتوبوس در یزد برگزار شد

یزد- رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد از برگزاری مانور نظارتی کنترل بلیط اتوبوس با هدف مناسب سازی نرخ کرایه در استان خبر داد.

محمد رستگاری،در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با بیان اینکه تلاش می شود نرخ کرایه به وضعیت مطلوب تری نسبت به شرایط موجود تغییر پیدا کند، افزود: در سال آینده با هماهنگی و همفکری مجموعه حمل و نقل، فرمانداران شهرستان ها و نمایندگان انجمن های صنفی و رانندگان، ضمن در نظر گرفتن شرایط شهروندان و مقتضیات هر شهرستان، نرخ کرایه جدید و مناسب تعیین و ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که نرخ اتوبوس ها افزایش یابد باید به سطح خدمات دهی نیز افزوده شود تا نارضایتی مردم را در پی نداشته باشد.

به گفته این مسئول؛ در این زمینه می توان به نوع برخورد و رفتار راننده با مسافران، عدم تأخیر در ساعت حرکت، توقف های به موقع برای نماز، غذا و استفاده از سرویس بهداشتی و ... اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد بیان داشت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل مسافر در استان یزد، مانور نظارتی کنترل بلیط اتوبوس با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

رستگاری ادامه داد: در قالب مانور نظارتی کنترل بلیط اتوبوس ضمن بررسی صورت وضعیت صادره و مقایسه با فروش بلیط شرکت‌های حمل و نقل مسافر، ایمنی ناوگان و تجهیزات و همچنین نحوه نظارت مدیران فنی بر عملکرد اتوبوس‌ها مورد کنترل و بررسی قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۲۷۴٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha