۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
پذیرش اوراق گام برای تسویه بدهی تولیدکنندگان
وزیر اقتصاد خبر داد

پذیرش اوراق گام برای تسویه بدهی تولیدکنندگان

وزیر امور اقتصادی و دارایی در توییتی از تصمیم مثبت امروز هیات دولت برای تولیدکنندگان خبر داد.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی در توییتی با عنوان خبر خوب برای تولید نوشت: با پیشنهاد وزارت اقتصاد امروز هیات دولت، دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد اوراق گام را از تولیدکنندگان بابت رفع بدهی قبوض انرژی و آب، سوخت و خوراک صنایع، مالیات، حقوق معادن، حقوق گمرکی و معوقات تامین اجتماعی بپذیرند.

وزیر اقتصاد همچنین در اظهاراتی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران درباره وضعیت فعلی بازار سرمایه و دغدغه های سرمایه گذاران در بورس توضیحاتی ارائه کرد.

وی درباره راهکار دولت برای به ثبات رساندن وضعیت بازار سرمایه گفت: دولت در اواخر سال ۱۴۰۰ و در ۱۴۰۱ در چند نوبت مصوبه هایی با هدف کاهش ریسک ها و مخاطرات بازار سرمایه و افزایش چشم انداز سودآوری صنایع در بازار ارائه داد که تا اوایل امسال هم موثر بود.

خاندوزی با بیان این که امسال و در برخی ماه ها هم به دلیل ریسک های خارجی برای کل منطقه و هم به علت برخی مسائل داخلی، بازار وضعیت خوبی را شاهد نبود، تاکید کرد: امروز تلاش ما در دولت این است که آن بخش از عوامل درون زا که در بازار موثر بوده است و می توان از طریق اخذ تصمیمات و سیاست های اقتصادی مجدد درباره آنها، چشم انداز را برای صنایع بورسی بهتر کرد در دستور کار قرار دهیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تصریح کرد: مشخصا درمورد مصوبه ای که برای نرخ های مرتبط با پالایشگاه های کشور در دی ماه ابلاغ شده، جلسه‌ای در دفتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شده و امید می‌رود در جلسه دوم تصمیم گیری و خبر خوبی برای صنایع بورسی کشور از دل این جلسه مخابره شود که مردم و سرمایه گذاران در بورس هم از نتایج آن بهره مند شوند.

پذیرش اوراق گام برای تسویه بدهی تولیدکنندگان

کد خبر: ۲۷۴٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha