۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
۵۵ درصد ماشین‌آلات ساخت اتوبوس کشور در سمنان تولید می‌شود
استاندار سمنان:

۵۵ درصد ماشین‌آلات ساخت اتوبوس کشور در سمنان تولید می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب این استان در حمایت از شهرداری‌ها گفت: ۵۵ درصد ماشین‌آلات ساخت اتوبوس کشور در سمنان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر صبح پنجشنبه در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه استانداری سمنان با تمام توان در کنار شهرداری و دهیاری‌های استان است، اظهار داشت: با اجرای طرح‌های اقتصادی می‌توان برای توسعه استان‌ گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد ماشین‌آلات ساخت اتوبوس کشور در سمنان تولید می‌شود، افزود: شرکت اتوبوس‌سازی باکیفیتی در استان سمنان وجود دارد و شهرداری‌های سراسر کشور می‌توانند از این ظرفیت مهم برای خرید خودروهای سواری سنگین اقدام کنند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: این طرح باهدف افزایش درآمد شهرداری‌ها و رونق اقتصادی در استان سمنان و سایر استان‌های کشور قابلیت پیگیری دارد.

آشناگر بابیان اینکه منبع درآمد شهرداری‌های استان سمنان محدود است، ابراز کرد: باید طرح اقتصادی نوین برای اجرای طرح‌های عمرانی ملاک کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور برای حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه‌های شهری و روستایی با هزینه‌ ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از بزرگ‌ترین کارخانه اتوبوس‌سازی ایران در سمنان به این استان سفرکرده است.

کد خبر: ۲۷٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha