۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
توانمند سازی از اهداف انجمن زنان کارآفرین است| بانوان مشکلات خود را واگذار نکنند 
رئیس دفتر نمایندگی انجمن ملی زنان کارآفرین گلستان:

توانمند سازی از اهداف انجمن زنان کارآفرین است| بانوان مشکلات خود را واگذار نکنند 

گرگان، سلیمانی، رئیس دفتر نمایندگی انجمن ملی زنان کارآفرین استان گلستان گفت: توانمند سازی، ارتقا و کیفی سازی موسسات و شرکت های زنان یکی از اهداف انجمن ملی زنان کارآفرین است.

فرشته سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تداوم، امید و استمرار در فعالیت های اقتصادی سبب می شود زنان کارآفرین و بازرگان به برابری دست پیدا کنند.

رئیس دفتر نمایندگی انجمن ملی زنان کارآفرین استان گلستان با بیان اینکه وزن چالش های بانوان در فعالیت های اقتصادی نسبت به آقایان ۹۰ به ۱۰ است، افزود: بانوان زمانی که به مرحله درخشش در فعالیت مورد نظر خود دست می یابند اگر ارتباطات، دانش و مدیریت فنی و منابع انسانی مناسب داشته باشند، همچنان در اوج باقی خواهند ماند.

وی به توانمند سازی و آموزش در برهه های مختلف انجام فعالیت های اقتصادی تاکید و از ضعف آموزش ها در این زمینه گلایه کرد.

سلیمانی از اتاق بازرگانی گرگان خواست تا به فعالان اقتصادی تازه کار و افرادی که علاقه مند به حضور در این عرصه هستند آموزش های لازم را ارائه کند.

وی شبکه سازی، توانمند سازی و افزایش کیفیت شرکت ها و موسسات زنان را از اهداف انجمن زنان کارآفرین عنوان کرد و گفت: از بانوان می خواهم در زمان بروز چالش، کار خود را واگذار نکنند زیرا تاب آوری در هر امری بسیار ارزشمند است.

کد خبر: ۲۷۴٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha