۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
راهکارهای ثروت آفرینی و درآمدزایی در کشور ارائه شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

راهکارهای ثروت آفرینی و درآمدزایی در کشور ارائه شود

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به بودجه سال ۹۹  اشاره کرد وگفت: بودجه پیش بینی شده برای امسال بیش از ۵۵۰ هزار میلیارد تومان است و در سطح کلان کسری بودجه مطرح است و تلاش کنیم راهکارهای ثروت آفرینی و در آمد زایی را ارائه دهیم.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، از بازنگری سند بلند مدت آب استان زنجان خبر داد و گفت: این موضوع در حال انجام بوده و قول مساعد گرفته شده است که هر چه زودتر این سند اجرایی شود. 

وی به بودجه سال ۹۹  اشاره کرد و یاد آورشد: بودجه پیش بینی شدن برای امسال بیش از ۵۵۰ هزار میلیارد تومان است و در سطح کلان کسری بودجه مطرح است و باید تلاش کنیم راهکارهای ثروت آفرینی و در آمد زایی را ارائه دهیم. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به اهمیت موضوع آب اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی لازم برای تنظیم افق آب زنجان در دستور کار است. 

طاهری با بیان اینکه توسعه راه های طارم اولویت مهم در استان است، ابراز داشت: در هر دو محور شرقی و غربی ، شمال و جنوب کارگاه ها فعال بوده ولی سرعت کار پایین است که باید تقویت شود. 

وی در ادامه به ظرفیت خوب طارم در بخش گردشگری اشاره کرد و افزود: ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری مستلزم ورود بخش خصوصی است و باید برای جلب سرمایه گذاران برنامه ریزی شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید گردشگری به عنوان یک اولویت در دستور کار برنامه ریزان استانی قرار گیرد و بهره برداری لازم از این پتانسیل در راستای توسعه اقتصادی شهرستان‌های استان مورد توجه باشد. 

طاهری تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی و تفریحی پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران در استان نیست.

وی گفت: باید میراث فرهنگی استان زنجان برای تقویت صنعت توریسم در استان راهکارهای لازم را تدوین کند.

کد خبر: ۲۷٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha