۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
ایگل با الهام از بی وای دی دیسترویر طراحی شده است
بازار خبر می دهد؛

ایگل با الهام از بی وای دی دیسترویر طراحی شده است

بررسی های اخیر استایل ایگل نشان داد که کرمان موتور برای ساخت سدان ملی خود از طراحی بی وای دی دیسترویر ۰۵ الهام گرفته است.

بازار؛ گروه خودرو: کرمان موتور در نمایشگاه خودرویی تهران اقدام رونمایی از محصول جدید خود موسوم به سدان ملی به نام ایگل کرد، این خودروساز بخش خصوصی مدعی خرید پلتفرم و بومی سازی اجزا این محصول است. ایگل براساس پلتفرم جک جی ۴ طراحی و تولید شده است، گفته می شود این شرکت از المان های بصری برای تغییر در ظاهر این سدان استفاده کرده است.

اگر چه ایگل یا همان سدان ملی کرمان موتور فیس لیفتی از جک جی ۴ به حساب می آید، اما بررسی های اخیر استایل ایگل نشان داد که کرمان موتور برای ساخت سدان ملی خود از طراحی بی وای دی دیسترویر ۰۵ الهام گرفته است. البته ابعاد و تناسبات بدنه این خودرو با جک جی ۴ تغییرات چندانی نداشته است، در نمای جلو خودرو می توان روح طراحی بی وای دی را حس کرد.

ایگل با الهام از بی وای دی دیسترویر طراحی شده است

کرمان موتور از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور دارد برای ایگل استفاده کرده است، قدرت تولیدی موتور به کمک یک گیربکس سی وی تی به چرخ های جلو منتقل می شود. بنابراین می توان اعلام کرد که قوای فنی ایگل و جک جی ۴ یکسان بوده و تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند. حال باید منتظر عرضه این سدان اقتصادی به بازار بود تا بازخوردهای لازم از طراحی و عملکرد این خودرو توسط مشتریان را دریافت کرد.

کد خبر: ۲۷۴٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha