۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
الکترونیکی شدن نوبت دهی بیمارستان‌های تامین اجتماعی تا دو هفته آینده
رئیس گروه سیستم‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد

الکترونیکی شدن نوبت دهی بیمارستان‌های تامین اجتماعی تا دو هفته آینده

­رئیس گروه سیستم‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی از الکترونیکی شدن نوبت دهی ۸۰ بیمارستان ملکی تامین اجتماعی و بیمارستان میلاد تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش بازار، امیرحسین آخوندی رئیس گروه سیستم‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی، گفت: بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی و بیمارستان میلاد به سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی وزارت بهداشت متصل می‌شوند تا مردم برای گرفتن نوبت مشکلی نداشته باشند.

رئیس گروه سیستم‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی وعده داد: تا دوهفته آینده اگر از نظر زیرساخت مشکلی ایجاد نشود، مراحل نگارش و اتصال همه‌ی بیمارستان‌های ملکی تحت نظر سازمان تامین اجتماعی به سامانه نوبت دهی وزارت بهداشت نهایی و به مردم اعلام شود.

امیرحسین آخوندی درباره نحوه اتصال بیمارستان میلاد به این سامانه هم گفت: این بیمارستان هم به شکل جداگانه‌ای و کار فنی متفاوت به سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیک متصل می‌شود.

رئیس گروه سیستم‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی همچنین درباره علت تاخیر این سازمان به اتصال به سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت، گفت: سازمان تامین اجتماعی باید برای تک تک ۸۰ مرکز درمانی بیمارستانی زیرساخت فنی آماده کند که این فرایند زمانبر است.

امیرحسین آخوندی افزود: نمونه این کار پیشتر در کشور سابقه نداشت و کار فنی به زمان نیازدارد تا نقاط ضعف و قوت اصلاح شود ودر نهایت به کل کشور تعمیم داده شود.

رئیس گروه سیستم‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اتصال بیمارستان آیت الله کاشانی به سامانه نوبت دهی، افزود: در نامه‌ای که ۲۶ دی به وزارت بهداشت ارسال شد، نخستین بیمارستان را به این سامانه متصل کردیم و با توجه به اینکه این اتفاق به درستی انجام گرفت، مابقی بیمارستان‌ها را نیز متصل خواهند شد.

کد خبر: ۲۷۴٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha