۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
پیش‌بینی ۳۵ همت اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی پایتخت
معاون مالی و اقتصادشهری شهرداری تهران اعلام کرد

پیش‌بینی ۳۵ همت اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی پایتخت

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ۳۵ همت اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی پایتخت پیش‌بینی شده است.

به گزارش بازار، لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در آئین بهره‌برداری از کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان که همزمان با صد و یکمین پویش امید و افتخار، صبح امروز -شنبه ۲۸ بهمن‌ماه- برگزار شد، بیان کرد: زمان برای افتتاح تا پایان سال کم داریم که این نشان از فعالیت شهرداری تهران است. امروز تهران تبدیل به کارگاه شده است.

وی ادامه داد: در این دوره برای اولین بار اتفاقاتی در حوزه مترو، خرید اتوبوس، پسماند، فضای سبز، امور فرهنگی و اجتماعی می‌افتد که مفصل است. اصحاب رسانه باید بزرگراه آزادگان را قبل و بعد از این پروژه به مردم نشان دهند.

فروزنده با بیان اینکه تلاش بی‌منت حتماً می‌تواند آثار خوبی را در زندگی مردم بگذارد، تصریح کرد: با اینکه ما منابع بسیاری تزریق کردیم باز هم مهندسین برای انجام کار منابع می‌خواهند و شهرداری ۳۵ همت دیگر منبع مالی برای صرف مسائل عمرانی تعریف کرده است.

معاون شهردار تهران در پایان با بیان اینکه در توزیع آسفالت اتفاقی که افتاد مهم و قابل ستایش است، گفت: با همکاری نهادهای مختلف مدیریت واحد شهری را در شهر دنبال می‌کنیم. وقتی دغدغه؛ کار و تلاش باشد برکات هم خواهد داشت.

کد خبر: ۲۷۳٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha