۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
ساخت ۳۵۰ خوابگاه متاهلی در کشور به اتمام رسید
وزیر علوم:

ساخت ۳۵۰ خوابگاه متاهلی در کشور به اتمام رسید

سمنان- وزیر علوم از ساخت ۳۵۰ خوابگاه متاهلی در کشور خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای تکمیل سه هزار و ۲۰۰ خوابگاه دیگر در سال آتی انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد علی زلفی گل پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز به کار مسکن دانشجویی دانشگاه سمنان به صورت وبیناری در حاشیه فرمان احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان، بیان کرد: منازل مسکونی و خوابگاه متاهلی دانشگاه ها یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور ساخته شده است، تاکید کرد: سه هزار و ۲۰۰ خوابگاه متاهلی دیگر در کشور در دست ساخت قرار دارد که برنامه ریزی برای تکمیل آنها تا پایان سال آتی انجام شده است.

وزیر علوم بیان کرد: بعد از تکمیل و ساخت این تعداد خوابگاه متاهلی در کشور، بلافاصله عملیات اجرایی ساخت دو هزار و ۶۰۰ واحد دیگر هم آغاز می شود که اکنون در مراحل مقدماتی قرار دارد.

زلفی گل تاکید کرد: تحقق ماده ۷ قانون جوانی جمعیت و نیز ایجاد انگیزه برای اساتید ،نخبگان ، دانشگاهیان و پژوهشگران و فناوران، از جمله اهداف اجرای این طرح ها و ساخت خوابگاه ها در دانشگاه های کشور است.

وی با بیان اینکه در راستای تامین اهداف ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، دانشگاه ها همراهی خوبی داشته اند، تاکید کرد: پردیس‌های اصلی دانشگاهی میزبان خانه و خوابگاه متاهلی می شود.

کد خبر: ۲۷۳٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha