۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۹۱۲ واحد مسکونی در سمنان ساخته می شود
ویژه اساتید و دانشگاهیان؛

۹۱۲ واحد مسکونی در سمنان ساخته می شود

سمنان- رئیس دانشگاه صنعتی سمنان از ساخت ساخت ۹۱۲ واحد مسکونی از اعضای هیات علمی ، یاوران علمی و نخبگان علمی در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیف الله سعدالدین پیش از ظهر شنبه در چهاردهمین جلسه شورای‌عالی مسکن که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت برگزار می شد، بیان کرد: امروز فرمان احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان توسط رئیس جمهور صادر شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا اقدام ویژه ای در دانشگاه صنعتی سمنان اجرایی شده است، افزود: زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در شمال غرب پردیس اصلی دانشگاه سمنان برای تامین مسکن دانشگاهیان و نخبگان شهرستان اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی سمنان بیان کرد: ساخت ۹۱۲ واحد مسکونی از اعضای هیات علمی ، یاوران علمی و نخبگان علمی در این زمین صورت خواهد گرفت.

سعدالدین با بیان اینکه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۲ تفاهم نامه ای در زمینه تامین مسکن مورد نیاز دانشگاهیان امضا کرده است، گفت: ساخت مسکن در دانشگاه سمنان نیز در همین راستا صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مرحله آماده سازی زمین ۲۵ هکتاری انجام شده است، بیان کرد: مقرر شده تا عملیات خاکبرداری زمین در راستای احداث منازل توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان صورت گیرد همچنین مطالعات این طرح نیز در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه صنعتی سمنان با بیان اینکه این خانه ها از محل تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری ساخته می شود، بیان کرد: در این طرح هر قطعه زمین ۲۵۰ متر مربعی برای اختصاص به دو خانواده در نظر گرفته شده تا بتوانند منزل خود را بسازند.

به گزارش بازار، شورای مسکن استان سمنان امروز با حضور وبیناری رئیس جمهور در شهرستان شاهرود تشکیل جلسه داده است.

کد خبر: ۲۷۳٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha