۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
شهرداری ها مزیت های رقابتی برای سرمایه گذار ایجاد کنند 
نائب رئیس انجمن انبوه سازان گلستان: 

شهرداری ها مزیت های رقابتی برای سرمایه گذار ایجاد کنند 

گرگان- نائب رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان گفت: شهرداری ها باید تلاش کنند برای جذب سرمایه گذار مزیت های رقابتی ایجاد کنند تا موجب افزایش رغبت او برای سرمایه گذاری شوند.

شهاب نورانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری ها به این مهم رسیده اند که باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار برای شهر باشند.

نائب رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان افزود: یکی از مسائل مهم برای توسعه سرمایه گذاری در شهرها ایجاد یک بستر مناسب برای سرمایه گذار توسط شهرداری است، ضمن اینکه بایستی پروژه های مناسبی هم توسط این نهاد تعریف شود.

وی تاکید کرد: شهرداری ها باید نسبت به سایر بازار ها مزیت های بیشتری را برای سرمایه گذار ایجاد کنند.

نورانی نیا تصریح کرد: برای رفع چالش های مختلف در حوزه سرمایه گذاری و پیشبرد پروژه های شهری باید کارگروه حمایتی متشکل از نماینده های دستگاه های اجرایی مرتبط در سطح استان تشکیل داد و میثاق نامه ای تدوین تا بر طبق آن دستگاه های دولتی برای رفع مشکلات، همراه سرمایه گذار باشند.

وی گفت: یکی دیگر از ابزار های حمایتی موثر، فراهم کردن تسهیلات بانکی برای سرمایه گذار از محل منابع سپرده شده شهرداری در بانک ها است.

نائب رئیس انجمن انبوه سازان گلستان همچنین از شهرداری گرگان خواست تا با سازندگان و سرمایه گذاران ارتباط مستمر داشته باشد و حمایت از سرمایه گذاران فعلی را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: شهرداران باید در جهت توسعه سرمایه گذاری شهری از مشاوران و کارشناسان اهل فن بهره بگیرند.

کد خبر: ۲۷۳٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha