۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
۵ طرح آب شیرین کن و ۵ بیمارستان توسط دولت و بخش خصوصی در شهرستان بوشهر در دست اجراست
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۵ طرح آب شیرین کن و ۵ بیمارستان توسط دولت و بخش خصوصی در شهرستان بوشهر در دست اجراست

بوشهر- رحیمی فرماندار بوشهر گفت: در حال حاضر، ۵ طرح آب شیرین کن و ۵ بیمارستان توسط دولت و بخش خصوصی در شهرستان بوشهر در دست اجراست.

صالح رحیمی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم در استان بوشهر اقدامات ارزشمندی انجام داده که این مهم در شهرستان بوشهر نیز با شتاب خوبی تداوم دارد.

وی افزود: اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی و زیربنایی در بوشهر با کیفیت مطلوبی انجام می شود و برای رفع دغدغه های اساسی مردم برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه خدمات زیربنایی در بوشهر افزایش یافته است خاطر نشان کرد: اکنون 5 واحد آب‌شیرین‌کن و 5 بیمارستان در شهر بوشهر در حال ساخت است.

وی یادآور شد: تکمیل آب شیرین کن های در دست اجرا، وابستگی بوشهر به استان های همجوار را رفع می کند و اعتبارات خوبی برای این پروژه ها در نظر گرفته ایم.

فرماندار بوشهر گفت: ۵ بیمارستان جدید نیز توسط دولت و همچنین بخش خصوصی در شهرستان بوشهر در دست اجراست که برای تسریع در تکمیل این پروژه ها، برنامه ریزی شده است.

رحیمی با تبیین دستاوردهای دولت در شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال 130 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره به انتخابات 11 اسفند مشارکت مردم را مهم‌ترین اصل در انتخابات برشمرد و ادامه داد: حضور مردم نماد اقتدار ملی و خنثی کننده توطئه و نیرنگ شوم دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر: ۲۷۳٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha