۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
دانلود اپلیکیشن آلپاری Alpari موبایل اینوست (آموزش دانلود و نصب متاتریدر ۴ و ۵)

دانلود اپلیکیشن آلپاری Alpari موبایل اینوست (آموزش دانلود و نصب متاتریدر ۴ و ۵)

این روزها بروکرهای بسیاری در بازار فارکس وجود دارند که ابزارهای ترید را ارائه داده و فرصت اتصال به بازار جفت ارزها را فراهم می کنند.

به گزارش بازار، این روزها بروکرهای بسیاری در بازار فارکس وجود دارند که ابزارهای ترید را ارائه داده و فرصت اتصال به بازار جفت ارزها را فراهم می کنند. کارگزاری آلپاری یکی از بهترین بروکر ها در بازار فارکس است فعالیت خود را از سال ۱۹۸۸ شروع کرده و از آن زمان به کاربران خدمات می دهد. آلپاری با توجه به سابقه فعالیت طولانی و رگوله " Mwali"، یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی است. دفتر مرکزی آلپاری در «موهلی» قرار داد و بدون هیچ مشکلی به ایرانیان خدمات ارائه می دهد.

آلپاری از وب سایت و اپلیکیشن موبایلی برخوردار است که فرایند ترید را برای معامله گران تسهیل می کند. دانلود اپلیکیشن آلپاری و همچنین دانلود متاتریدر ۴ آلپاری برای ویندوز، برای تمامی علاقه مندان امکان پذیر می باشد. اگر شما هم قصد دارید تا با نحوه دانلود اپلیکیشن بروکر آلپاری ویندوز و سایر نسخه ها یعنی اندروید و ios آشنا شوید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

دانلود برنامه آلپاری موبایل | لینک دانلود مستقیم برای اندروید و iOS:

آلپاری را می توان یکی از بهترین ها در بازار فارکس معرفی کرد که بیش از میلیون ها کاربر در حال استفاده از این بروکر می باشند. به همین دلیل، آلپاری باید از نیازهای کاربران در نسخه های متنوع ویندوز، اندروید، ios و ... پشتیبانی کند. خوشبختانه alpari در این زمینه دو نرم افزار «اپلیکیشن موبایل آلپاری» و همچنین «متاتریدر ۴ آلپاری» را ارائه داده است تا در تمامی سیستم عامل ها از مخاطبین خود پشتیبانی کند.

اگر مایل به دانلود اپلیکیشن آلپاری هستید، توجه داشته باشید که این اپلیکیشن تنها برای موبایل ساخته شده است و قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز/PC نیست. می توانید این برنامه را از گوگل پلی و اپ استور برای اندروید و iOS دانلود کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن آلپاری برای iOS (آیفون): https://apps.apple.com/gb/app/alpari-invest-investments/id۷۷۳۰۱۶۶۳۸

لینک دانلود اپلیکیشن آلپاری برای اندروید: https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.alpari.mobile&hl=en&gl=US

در ادامه به بررسی ویژگی های برنامه موبایل آلپاری می پردازیم.

ویژگی برنامه موبایل آلپاری:

برنامه آلپاری برای آیفون و اندروید ارائه شده تا برای تریدر ها در هر دو سیستم عامل محبوب تلفن همراه، ویژگی های یکسانی را فراهم کند، از جمله این ویژگی ها می توان به تقویم اقتصادی آلپاری، آخرین ابزار های بازار و البته واریز و برداشت مستقیم اشاره داشت. در ادامه به صورت خلاصه به برخی از ویژگی های برتر برنامه آلپاری برای موبایل اشاره خواهیم داشت:

  • اجرای معاملات فارکس در آلپاری؛

  • طراحی بر اساس متاتریدر ۴؛

  • واریز و برداشت مستقیم؛

  • تقویم اقتصادی فارکس؛

  • آخرین اخبار معاملاتی.

دانلود متاتریدر 4 آلپاری | لینک دانلود متاتریدر 4 alpari برای ویندوز!

همچون بسیاری از بروکر ها، آلپاری هم متاتریدر ۴ خود را عرضه کرده است و یکی از برترین برنامه های معاملاتی بازار را به کاربران خود ارائه می دهد. شما می توانید این نرم افزار را روی سیستم خود نصب کرده و به راحتی شروع به ترید در بازار فارکس کنید. متاتریدر ۴ آلپاری روی سرور های این بروکر اجرا می شود و به همین دلیل نیازی به انتخاب دستی سرور ندارد. برای دانلود متاتریدر ۴ آلپاری روی لینک زیر کلیک کنید.

  • لینک دانلود متاتریدر ۴ آلپاری برای ویندوز: https://ifxhome.com/wp-content/uploads/۲۰۲۳/۰۱/۰۲-alpari-mt۴-windows-ifxhome-۰۱.exe

دانلود اپلیکیشن آلپاری

متاتریدر ۴ آلپاری برای ویندوز عرضه شده و حتی روی کامپیوتر های قدیمی هم نصب می شود!

پس از دانلود و نصب متاتریدر ۴ آلپاری، حالا می توانید معاملات خود را در این بروکر شروع کنید اما پیش از هرکار، توصیه می کنیم تا برای مطالعه معرفی پلتفرم آلپاری در موبایل و ویندوز، آموزش نصب و دانلود آلپاری موبایل، نقد و بررسی بروکر آلپاری، دانلود بهترین پلتفرم های معاملاتی بروکر های فارکس، باینری آپشن آلپاری، نحوه ساخت ربات آلپاری در متاتریدر و دیگر آموزش ها به آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران Irantopfxbrokers، اف ایکس استریت FXStreet، دیلی فارکس DailyForex، اینوست و پدیا Investopedia و سایر وب سایت های مرجع فارکس مراجعه کنید.

ویژگی های متاتریدر ۴ آلپاری برای ویندوز:

در ادامه بصورت مختصر به برخی از ویژگی ها و قابلیت هایی که باعث شده متاتریدر ۴ به یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در آلپاری و فارکس تبدیل شود می پردازیم:

  • امنیت بالا برای معاملات در فارکس (MQL۴)؛

  • ۳۰ اندیکاتور برای تحلیل تکنیکال؛

  • بیش از ۹۰ تایم فریم معاملاتی؛

  • محیط حرفه ای برای دسترسی بهتر به بازار؛

  • اکسپرت و سیگنال های معاملاتی؛

  • حساب های اختصاصی متاتریدر ۴ در آلپاری؛

  • پلتفرم های معاملاتی بروی تلفن همراه و کامپیوتر.

دانلود متاتریدر ۵ آلپاری: لینک دانلود مستقیم + ویژگی های MT۵

متاتریدر ۵ نسخه جدید و پیشرفته تر متاتریدر است که توسط شرکت سازنده این پلتفرم یعنی MetaQuotes به بازار عرضه شده است. این پلتفرم ویژگی های جدیدتری نسبت به متاتریدر ۴ دارد و از ابزارها، اندیکاتورها، تایم فریم ها و ... بیشتری برخوردار است. دانلود متاتریدر ۵ در آلپاری امکان پذیر است و این بروکر متاتریدر ۵ را برای ویندوز نیز ارائه می دهد. برای آشنایی هر چه بیشتر با این پلتفرم معاملاتی جذاب، در ادامه برخی از ویژگی های متاتریدر ۵ آلپاری را برای شما عزیزان شرح داده ایم اما پیش از هر کاری، از لینک زیر برای دانلود متاتریدر ۵ آلپاری استفاده کنید.

  • لینک دانلود متاتریدر ۵ آلپاری: https://irantopfxbrokers.com/wp-content/uploads/۲۰۲۲/۱۲/metatrader-mt۵-windows-mql۵-irantopfxbrokers-۱۱.exe

ویژگی های متاتریدر ۵ بروکر آلپاری

برخی از این ویژگی های متاتریدر ۵ آلپاری در تمام حساب ها یکسان می باشند که در ادامه به طور خلاصه با آن ها آشنا می شویم؛ با این حال برای بررسی حساب های متاتریدر ۵ آلپاری می بایست هر حساب را به طور مجزا بررسی نموده تا با ویژگی هر یک آشنا شوید.

  • امنیت بالا با زبان برنامه نویسی پیشرفته تر MQL۵؛

  • ۳۸ اندیکاتور تحلیل تکنیکال؛

  • ۲۱ تایم فریم معاملاتی؛

  • قابلیت های پیشرفته تر در محیط معاملاتی کاربر پسند؛

  • اکسپرت و سیگنال های معاملاتی متاتریدر؛

  • امکان هدجینگ در فارکس؛

  • تقویم اقتصادی و مقالات خبری مرتبط؛

  • حساب های اختصاصی متاتریدر ۴ در آلپاری؛
  • پلتفرم های معاملاتی بروی تلفن همراه و کامپیوتر.

دانلود اپلیکیشن آلپاری ویندزور

متاتریدر ۵ بروکر آلپاری امکانات بیشتری در مقایسه با متاتریدر ۴ دارد و از این پلتفرم جدیدتر است.

نظر متخصصین درباره دانلود اپلیکیشن آلپاری:

اپلیکیشن آلپاری برای ترید در موبایل و تسهیل معاملات یک فرصت ویژه محسوب می شود. همچنین یکی از مزایای بسیار قابل توجه آلپاری، پشتیبانی از متاتریدر ۴ و ۵ در ویندوز و کامپیوتر است. با استفاده از اپلیکیشن موبایلی آلپاری می توانید در هر لحظه ای از شبانه روز به بازار فارکس متصل شوید و معامله کنید.شما چه تجربه ای از برنامه موبایلی آلپاری دارید؟! آیا استفاده از آن را به دیگر تریدر ها و مشتریان alpari پیشنهاد می دهید؟! منتظر نظرات خواندنی شما هستیم. از اینکه تا پایان مقاله «دانلود اپلیکیشن آلپاری» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران Irantopfxbrokers - رسانه تخصصی اف ایکس امپایر FX Empire - فایننس مگنیتس Finance Magnates

سوالات متداول:

دانلود متاتریدر ۵ آلپاری برای کدام سیستم عامل ها امکان پذیر است؟

متاتریدر ۵ بروکر آلپاری برای اندروید، iOS، ویندوز و MacOS در دسترس است.

آیا آلپاری موبایل برای iOS در دسترس است؟!

بله؛ اپلیکیشن موبایلی بروکر آلپاری علاوه بر اندروید برای iOS هم منتشر شده است.

چرا سایت آلپاری باز نمیشه؟!

وب سایت بروکر آلپاری در ایران فیلتر است و به همین دلیل باید از برنامه های تغییر IP استفاده کنید.

کد خبر: ۲۷۳٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha