۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
امکان فروش اینترنتی اقلام باغی استان سمنان فراهم می‌شود
‌ با عضویت باغداران در سامانه بازرگان؛

امکان فروش اینترنتی اقلام باغی استان سمنان فراهم می‌شود

سمنان- مدیرعامل شرکت پارس پست گفت: با عضویت و فعالیت باغداران استان سمنان در سامانه «بازرگان» امکان فروش اینترنتی اقلام باغی و بهره‌مندی از خدمات این سامانه فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدهادی اسلامی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان ضمن بیان اینکه ‌ با عضویت و فعالیت باغداران استان سمنان در سامانه «بازرگان» امکان فروش اینترنتی اقلام باغی و بهره‌مندی از خدمات این سامانه فراهم خواهد شد، اظهار داشت: شرکت پارس پست آمادگی دارد با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) امکان اشتغال‌زایی و ایجاد کارگاه‌های کوچک و فروش محصولات تولیدی را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه گروه پیشگامان کویر یزد با انجام فعالیت‌های مختلف نقش مؤثری در انجام خدمات و ارائه‌ الگوهای جدید اقتصادی در سطح کشور ایفا می‌کند، افزود: ایده بندر خشک و انجام اقدامات بسیار ارزشمند در ابعاد و زمینه‌های مختلف از تولید بردهای الکترونیکی تا سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی ازجمله اقدامات مفید این گروه فعال اقتصادی کشور است. ‌

محدودیتی در ارائه خدمات به مردم استان سمنان وجود ندارد
مدیرعامل شرکت پارس پست با تأکید بر اینکه این شرکت محدودیتی در ارائه خدمات به مردم استان ندارد، گفت: آماده هرگونه سرمایه‌گذاری، اشتغال آفرینی و ظرفیت‌سازی در استان سمنان هستیم. ‌

اسلامی سه هدف اساسی این شرکت را جذب نیرو، تأمین خودرو و راهبری در قالب مشارکت دانست و خاطرنشان کرد: شرکت پارس پست، بر اساس ماده ۲۷ قانون پست در سطح کشور فعالیت خود را با راهبرد رقابت، توسعه و ساماندهی به انجام می‌رساند.

وی بابیان اینکه از شیوع کرونا به‌عنوان یک فرصت در راستای ارائه خدمات مطلوب غیرحضوری به هم‌وطنان استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: آمادگی داریم تا به‌عنوان بخش خصوصی در هر زمینه‌ موردنیاز در استان سمنان ورود کنیم.

مدیرعامل شرکت پارس پست ابراز کرد: آمادگی داریم تا خدمات حوزه سرزمین و املاک را باهدف پیگیری تا حصول نتیجه در مباحث صدور مجوزها را در قالب پلتفرم نرم‌افزاری در سطح استان فراهم کنیم. 

کد خبر: ۲۷٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha